NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, November 25, 2011

Kamera Besar Gedabak Dalam Ofis Khalid Ibrahim Dulu Dipasang Oleh 'Gurkha' Azmin Ali?


Dulu kecoh dengan kes Azmin Ali cuba menjatuhkan Khalid Ibrahim dalam usahanya untuk menduduki kerusi Menteri Besar di negeri Selangor. Bekas Ahli Majlis Tertinggi PKR, Ng Lum Yong, mendedahkan beliau mempunyai bukti perbualan 'konspirasi politik'.



Pada waktu itu Khalid Ibrahim mengeluarkan kenyataan bahawa bukan sesuatu yang mudah untuk jatuhkan Menteri Besar jika tidak dapat 'lampu hijau' dari rakan-rakan dalam Pakatan Rakyat. Selepas itu kisah ini 'sejuk' dan diam begitu saja.

Tapi ianya menjadi hangat kembali bila mana Azmin Ali dikatakan orang yang bertanggungjawab menguruskan dana pilihanraya Pakatan Rakyat walaupun dana berkenaan diwujudkan di bawah Pejabat Menteri Besar Selangor. Malah Azmin Ali dikatakan sudah mula menggerakkan 'askar gurkha' untuk memastikan kerusi empuk MB Selangor menjadi kepunyaan beliau selepas PRU yang akan datang.


Dari Medan Info Kita :
Perang dalam kelambu PKR sudah bermula... 
Khalid Gagap dijadikan sasaran utama untuk pastikan Menteri Besar paling gagap ini tidak menjadi pilihan utama sebagai Ketua Kerajaan Negeri Selangor selepas PRU ke 13 seandainya 
BN masih gagal merampas negeri terkaya di negara ini... 
Askar askar gurkha upahan Azmin Ali sudah mula bergerak dan "buat kerja" untuk pastikan kerusi empuk MB negeri akan diduduki oleh Timbalan Presiden PKR yang sekarang ini Pengerusi Perhubungan PKR Selangor..! 
Angkara siapakah tiba tiba terlondeh dan terkangkang kepincangan wakil rakyat DUN Ijok seperti yang disiarkan dibawah ini...?
Nak tahu selanjutnya KLIK SINI 
YY : Aku sokong Azmin Ali jatuhkan Khalid Gagap Al-Jamban.... 

3 comments:

Anonymous said...

Kehkehkeh Azmin tak sabar dh tu nk duduk kerusi empuk

X-PAS said...

Aku rasa bagus Azmin lg dari Khalid kut. Org murtad pun si gagap ni sokong.x salah bagi azmin lak.

Anonymous said...

memanglah azmin tak sabar nak naik MB selangor, kan ker anwar pun tak sabar nak jadi pm Malaysia....

sebijiklah perangai dorang ni, patutlah serasi sungguh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...