ANTI COMANGO

ANTI COMANGO
KLIK GAMBAR

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, February 25, 2012

Mari Baca SMS 'Bapak Setan' Badrol Amin Kepada Ahli PKR Ketika Dia Ditangkap Khalwat


Seorang rakan tadi mengirimkan SMS dari 'Bapak Setan' Badrol Amin yang dikirimkan kepada semua ahli PKR dalam usahanya menyelamatkan diri, walhal suami wanita tersebut yang bertindak membuat laporan :

Berikut SMS yang dihantar oleh Badrol Amin kepada beberapa ahli PKR :
"Kes isteri orang lari dari suami dtg ke hotel di Kuantan tmpt retreat. Suami dtg dgn gangster tuduh ana bawak lari n sorok. Kes setel 'family problem'. Mak pompuan datang. Mmg dorang nak cerai. Isteri dh selalu nak lari. Ana nasihat pulang semula"
Itu alasan oleh Ustaz Badrol Amin, tetapi anehnya jika benar beliau hanya menasihati wanita ini kenapa perlu mengambil masa yang lama untuk membuka pintu. 

Malah kenapa cubaan merasuah pegawai penguatkuasaan dilakukan oleh beberapa pemimpin PKR dalam usaha mereka supaya kes ini ditutup terus?

Lihatlah perangai pemimpin Pakatan Rakyat, Ketua Umumnya kantoi 'balun' chinadoll dan lelaki-lelaki jambu, manakala pengikutnya pula tidak habis-habis berselerakan isteri orang.

Buruk benar perangai Ustaz Badrol Amin, baru saja mendirikan rumah tangga dengan bini baru, masih tak cukup lagi. Sekarang bini orang lain kamu taler...
Dakwah Badrul Amin hingga ke dalam kain isteri orang,begitulah hebatnya berdasarkan maklumat Badrul bersama pasangannya ditangkap jam 3 pagi di sebuah bilik di Swiss Garden,Balok Kuantan oleh suami kepada pasangan khalwat Badrul. 
Menurut sumber,Pasangan Badrul bernama Zati Iwani isteri kepada Fazli Pungut,Zati bertugas sebagai juruteknik Kolej Komuniti Rompin. 
Berdasarkan maklumat daripada saksi, Jabatan Agama Islam Pahang terpaksa menunggu hampir setengah jam sebelum pintu bilik dibuka.Apabila pintu dibuka Badul Amin hanya bertuala bersama pasangannya...  
Baca selanjutnya di PISAU.NET
YY : Ini memang betul-betul BAPAK SETAN!

33 comments:

Papagege said...

Itu tazkirah 2/3 mlm tu bro ... tazkirah baik punyerr siap bertuala lg tu...

Anonymous said...

ana percaya dengan apa yg ustaz kata dlm sms tu.org dengki kat ustaz jer.kalau isteri ustaz datang kat bilik ana pukul 3.00pg apa yang patut ana buat ustaz? nal jilat ke,nak jelir? ha! ha!ha!

Anonymous said...

Hehahaha blog kamu blum cukup keji unt dilayari...hehaha teruskan usha anda hehahaha..

niks said...

tak perlu nak memfitnah macam ni wahai pencacai umno,,inilah lebel umno yahudi,,suka memfitnah,,dasar laknatullah

Anonymous said...

Apsal lak fitnah..ni kes betul ape brader..time kena ke pemimpin penggelar bapak setan ni amboi bukan main back up..skang ni alhamdulillah dh jelas..cash Allah bg..nk spin jugok..malu wei..buat kt pahang pulok..syiohhhh kau badrul amin..

The Don said...

bes la bila tengok ahli pkr seronok dengan dunia seks bebas.patut la sokong yahudi dan dukung keselamatan pelir yahudi.rupanya ini la punca hak asasi kebebasan seks.

Anonymous said...

ini semua salah umno, umno mesti tanggung dosa ana...

berdosa aibkan ana, undang2 perlaku maksiat dan zina mesti cepat diubah demi hak asasi manusia..ana sokong kata2 idola ana ini.. DSAI

manusia keji bertopengkan islam

HeroTamil said...

Alahai NIk.....kesian nko...

Anonymous said...

apa la.family problem sptutnya mmg balik kat umah mak bapak.x ada pun tiba2 pg jumpa ostat malam2.letak kat bilik lain udah la.buat apa nak sebilik.tu pun susah nak fkir.badrol bini 2 bawak la sorang pg travel.cara mrk tertangkap ni agaknya mcm dah slalu jumpa sblm ni kat hotel,br kali ni tertangkap...huh

Anonymous said...

lepas ni aku nak jadi oztat mcm dia ni....kepada sesiapa diluar sana ( status isteri2 org saja ) yg ada masaalah boleh datang jumpa ana... tempat nanti ana kasi tahu...

Anonymous said...

hehehe..cai2 Pakatan Syaiton dh start bengkak dh kehkehkeh...
niks- bek ko nasihat kan group ko dulu sblm mngata kat org len la, korang sedap2 wat fitnah besar-besaran tanpa apa2 bukti, tanpa apa2 saksi n nas2 yg patut, skrg ko nk ckp blog ni fitnah plak ke hehe.. dh mmg I.Q korang tahap taik lembu la.. kalu lu rs blog ni fitnah ko gi la wat report tuduh pihak JAIP wat fitnah..kebenaran depan mata mmg lu worang suka wat x nmpak kan, sebenarnya lu orang dh jd syaiton nirojim dh...PR will be lingkup forever....

Anonymous said...

herannya...bini orang lari gi jumpa ustaz kat dalam bilik jam 3 pagi...tak leh jumpa kat lobby hotel ke kalau nak minta nasihat...dulu kat bilik 121 aku rasa BINI orang tu lari gi jumpa MAT SABU sebab nak minta nasihat juga kott..hebat!!.kena lah aku masuk PKR lepas ni sbb ramai perempuan nak kan 'NASIHAT'..dari jantan lain pasal hal rumahtangga..

Anonymous said...

Kahwin lagii

Anonymous said...

apa yg fitnahnya wahai pencacai pakatan?
jadi berkhalwat ie mendekati zina itu dihalalkan oleh korang ye?

Anonymous said...

Hukum ALLAH kena ikut.jgn buta hati org pkr..

Anonymous said...

Niks..fitnah apa pulak dah memang betul dan sah Ustaz Badrul Amin ditangkap berkhalwat.

AJK PKR Pahang yang kecewa said...

Niks

Allah maha mengetahui. Minta Ustad Badrul ikhlas se ikhlas nya memberi penjelasan.

Berani kerana benar, takut kerana salah.

Kenapa tidak sahaja di suruh isteri orang itu -

pulang kerumah dahulu dan tidak di ajak masuk ke kamar untuk berbincang

atau suruh rujuk kepada JAIP

atau tazkirah di lobi htel dengan di temani leh rakan PKR yang lain

bermacam lagi cara yang boleh dia buat bagi mengelakkan syak wasangka.

Jebon Tua said...

haram jadah nya pencacai, kena korang je fitnah.. hahahaha haram jadah nya puak.. dia main dgn bini korang pun korang kata fitnah hahaha.. pencacai taksub bangang .. semua salah UMNO hahaha..

Anonymous said...

menjadi tanda soal saya..

macamana si pompuan tu tahu penginapan si baderol amin ni..

adakah selama ini dia menjadi kekasih gelap..?

maka kehadiran di kuantan bagai "pucuk dicita ulam mendatang" yang selama ini dinanti "ada ruang dan peluang"

rompin ke kuantan agak jauh tu..
tapi demi memadu kasih no problem punyer..

agak2 baderol nyanyi lagu macam P Ramlee... pukul 3 pagi...

Anonymous said...

Manusia keji bertopengkan islam itulah DSAI & NA.belakang balun cina doll, depan kononnye tegakkan islam. NA asyik cakap pasal hukum hudud sejak dia memerintah Kelante tapi x jugak dilaksakan. sedangkan kes sumbang mahram di negerinya paling byk berlaku.

Anonymous said...

BAK KATA PESERTA RAJA LAWAK 6.....
PUAK PKR KATA....
SEMUA SALAH UMNO????
APPPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....
JENG JENG JENGGGGGGG.....

Anonymous said...

setuju dgn AJK PKR Pahang yang kecewa.itulah yg sepatutnya dia buat.masalah pmpuan tu dgn suaminya bukan badrol punya mslh.mesti sms tgh mengelabah,dah kantoi buat salah mmg begitu,pastu menyalahkan org lain...

man said...

klu budu..semua sama..xkira lah

Anonymous said...

Cer tanya ostat bapak setan ni... ada bau melekat kt muka tak? "melekit mcm sabun mahhh..." LOL!!!

Robat Hanafi said...

YY : Ini memang betul-betul BAPAK SETAN!

awak kata kepada orang bapak setan.. awak pulak... bapak apa?????

Apa pun mahkamah belum tentu lagi kenapa nak dibising-bising, macam ayam bertelor sebiji satu malaysia bising. Dah bagi keputusan lebih drp hakim

YY said...

Robat Hanafi,

'Bapak Setan' itu adalah ayat yang ditujukan oleh Badrol Amin kepada bekas Mufti Perlis Dr.Asri...

Aik.. kalau berkaitan dengan orang UMNO cukup laju hukuman dijatuhkan kenapa?

Hehehe... Terima kasih atas komen saudara.

nick najis bodo said...

Ostad badrol ni kepala dia besaq pada badan mcm kongkiak....apa kata kita gelar dia Ostad kongkiak...lagi pun konkiak mmg aktif tgh mlm...dan Ostad ni pun kaki kongkek....slmt berspin wahai ostad badrol kongkiak

Anonymous said...

Salam semua;
Swiss Garden Hotel adalah hotel 4 atau 5 bintang. Bagaimana boleh 20 orang gangster masuk kedalam hotel tanpa disedari oleh pengurusan dan pihak keselamatan hotel. Adakah pihak keselamatan hotel gagal mengenalpasti kehadiran begitu ramai gangster memasuki hotel dan naik ke tingkat dimana penghuni tinggal.
Jika ini benar berlaku, adalah tidak selamat untuk menginap di Swiss Garden Hotel Kuantan. Pihak Swiss Garden Hotel Kuantan perlu mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung dengan perkara diatas terutamanya bila ada penginap hotel mendakwa dipukul oleh gangster didalam bilik hotel.

Anonymous said...

astagfirullahhalazimmm.... bawak2 ngucap la niks klu btoi mengupat klu tak btoi fitnah nama nya niks..apa hukum nya niks tau kan cita bagi kat depa sikit niks....

blacklatio said...

pelik jugak Ustaz ni ambil masa stengah jam..dah tu bila buka pintu masih bertuala ? kalau fikir dgn otak yg waras, sanggup ke kita masih bertuala setelah ambil masa setengah jam untuk mengadap pencegah maksiat? fikir2 kan lah..kalau ini fitnah, dan anda semua setuju, maka tergolonglah anda sebegai penuduh orang suci melakukan ZINA..maka WAJIB ke atas anda SEBAT 80 kali kelak...
ASTAGHFIRULLAH..

Anonymous said...

ahli pembangkang pikir la mana betoi yg terang lg bersuluh....org klu nk cover malu mmg mcm tu kan ustaz PKR.....ana sudah malu lah

What's Hot said...

feninggg



http://tinyurl.com/pastibest

What's Hot said...

feningggg


http://tinyurl.com/pastibest

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

BUTIK JUNIOR RED WARRIORS

BUTIK JUNIOR RED WARRIORS
Pembekal Barangan Original Pasukan Kelantan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...