BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, July 21, 2012

Hanya di Kelantan - Pakej Gunting & Urutan Manja Dari Gadis Seksi Serendah RM15!

Paparan video tukang gunting rambut perempuan dalam video di bawah adalah rakaman secara curi-curi oleh blogger KCW Perigi Timur di negeri Kelantan Darulnaim, sebuah negeri yang mengamalkan konsep pemerintahan Islam sebagaimana terkandung dalam Enakmen Keluarga Keluarga Islam Kelantan 1993 (pindaan 1999).



Selain menyediakan khidmat gunting rambut untuk lelaki, wanita yang berpakaian tidak menutup aurat ini turut menyediakan servis tambahan selepas selesai mendandan pelanggan-pelanggan lelaki yang berkunjung ke premis mereka.

Menurut blogger pT antara khidmat yang disediakan  adalah urutan manja ala thai. Rakaman aksi wanita tukang gunting seksi ini melakukan aksi urut manja ala thai akan didedahkan sedikit masa lagi.

Sabar deh...!

Bulan puasa tak boleh banyak sangat, nanti batal puasa!

Hahaha...

[Baca ulasan blogger pT KLIK SINI]

22 comments:

YB Raz said...

hok aloh ni kat golok

YY said...

Kelate boh! sabar deh! ;p

Awey Dondey said...

dedah jangan tak dedah

Anonymous said...

ni kat Kota Bharu jah boh. Kalu nak gi ambo bwk. huhu...

Anonymous said...

Tunggu rakaman seterusnya. Gua yakin pok nik melompat lg wakakakaka

dogol said...

bangang....

tunjuk dalam kedai buat apa..
tunjuk la kat luar kedai
mesti ada nama perniagaan,nama jalan,baru la cakap ni kat kelantan
kalau nak menipu buat betul2
bulan puasa ni bro..

makcik felda boleh la kau bodohkan

YY said...

Dogol,

Nanti aku kasi nama jalan semua, lps tu jgn segan2 jilat balik apa ko taler kt sini.

Setuju?

Puasa ke tak ni masuk2 hamun orang merata ni? Isk3!

Anonymous said...

Wakaka Dogol pencacai PAS panas bontot agaknya bro. Sbr dogol bulan2 puasa tak baik maki-hamun orang.

JacK said...

Kat pahang taknak check ke bro? Ada gak servis extra. oh lupa, pahang negeri BN so taknak la check kan. Kahkahkahkah... Johor pun ada. Lagi banyak.

Cuma aku terfikir, ingat negeri itu mengamalkan cara Islam, semua rakyat negeri tu akan ikut cara Islam ke? Pemimpin sudah amalkan cara Islam, dan terpulanglah kepada rakyat samada mahu hidup cara Islam atau hidup cara kafir. Kubur lain-lainkan.

Iman tidak boleh diwarisi. Seorang ayah yang beriman tidak boleh diwarisi keimanannya kepada anak sendiri. Tepuk dada tanya iman diri.

Anonymous said...

betol jack....kawe stuju nge demo...kl lg byk bendo2 gini...

Anonymous said...

kawe stuju nge demo jack...kl lg byk bendo2 gini...

Anonymous said...

ini tempat polis jaga maa...lu brani ka mau langgar...hehehe

Anonymous said...

pelik apo mugo admin pn brehi g... hoho

Anonymous said...

this is KELANTAN!!!!!

HAHAHAHAHA!!!!!!

Hafizzul Hafiz said...

haha aku tau kedai nie kat mana sebulan sekali ak pergi...

Anonymous said...

Sembang mcm xde negeri lain yg buat...lg truk pn ade bro...klu nk tunjuk kt kelantan ni ade maksiat kasi bukti tok...jgn nk bikin cita je bro..al maklum lah... klu negeri di bawah ulamak sape yg suke... btl x..klu btl ape lu ckp bro kasi report...setakat video bodo ni... org lain pn blh buat...
Pendek cite wa anggap lu mmg sengal lak dowh... puihhhhh

Anonymous said...

Hmmm... setakat video mcm ni ko nk buruk negeri Kelantan.... nk tunjuk kasi la yg ganas sikit... lu tanak tgk lak negeri lain...ooo...btl laa....negeeri kelantan jajahan PAS yg di terajui oleh ulamak... patut la ko x suke... ooo....patut la video mcmni pn kata kelantan paling truk...mmg la lu ni blh wak ckpkn tok...
Sengal la puihh....klu btl ade lu bikin report laaa...kasi masuk tv..kasi 999 ke kasi 360 ke..
Terjah sama itu kedai...bru btl...setakat video mcm ni aku pn blh buat...puihhhhhhhhhhhh. ..
Nk cari modal cari la...modal gempak...bru betoi ....puihh....kasi ludah atas lu pnye muka puihhhhhhhhhhhh....

Anonymous said...

Amarika...Ore Kelate Kito...1512..

Anonymous said...

hanya di kelantan?zaman nabi dulu xdok ore buat dosa bokalih..

Aja said...

Sape yg x caye ni kat kelantan meh dtg klantan aku tolong bawak gi tgk.. call aku 019-981 5O14

Anonymous said...

Mano video lain nyo?
Ko mapuh doh hok mugo niat busuk tu.
mapuh kerahhhh. Doso banyok admin ni

Anonymous said...

Pelawok besar natang nih!!!!kalu btl ado ambo nak g etek!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...