NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, November 10, 2011

Nik Aziz Redha Pakatan 'Lacurkan' #Hudud

Apa cerita pasal hukum hudud?

Sudahkah PAS menyiapkan draf dan dibentangkan ke pimpinan tertinggi Pakatan?

Oh... kena kencing lagi - acap kali kita katakan bahawa PAS menjadikan hukum-hukum Allah 'alat' untuk meraih undi penganut Islam sahaja. UMNO dituduh dengan pelbagai tuduhan gara-gara tidak melaksanakan hudud. Walhal pada hakikatnya mereka sendiri tidak pernah bersungguh-sungguh ingin melaksanakan hudud.

Tidak perlu taip panjang-panjang rasanya saya hanya perlu meletakkan beberapa paparan skrin untuk membuktikan bahawa PAS bukanlah ikhlas dalam keputusannya untuk melaksanakan hudud. Selebihnya saudara sendiri mampu berfikir betapa gilanya PAS mempermainkan hukum Allah demi kepentingan politik sempit mereka.


Di atas adalah kenyataan Anwar Ibrahim pada 22 September - beliau mengatakan beliau menyokong hudud dilaksanakan di Kelantan. Tetapi kini lain pula kenyataan Anwar Ibrahim, beliau menyatakan bahawa hudud bukan agenda utama Pakatan.


Apa reaksi Nik Aziz bila Anwar Ibrahim menyatakan demikian? - Tidak mahukah penyokong PAS hatta Hadi Awang mengkafirkan Anwar Ibrahim?

Selepas itu kita lihat kenyataan Mustapha Ali :



Melihat dari sini wajarlah jika saya labelkan PAS itu PELACUR AGAMA!

YY : Kesian totok PAS... kena kencing hidup-hidup...

3 comments:

Anonymous said...

pelacur hukum Allah ..esok2 memang confirm ahli neraka jahanam .

Anonymous said...

takpe..kalau pkr atau dap, pencacai pas akan redha je. tapi kaau umno, garang bukan main. betul2 pelacur yang munafik!

Anonymous said...

inilah satu hal yg aku xpaham dgn PAS..bila UMNO beri pendapat soal hudud,bkn main melenting lg diorng..blom pape lg,terus ckp UMNO kafir...tp bila DAP/PKR terus terang menolak hudud,PAS diam seribu bahasa...
bangkitlah wahai penghuni PAS..celiklah..sedarlah wahai kamu semua...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...