NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, November 15, 2011

@WardinaSaffiyah Patut Cermin Diri Sendiri Terlebih Dahulu...

Ini adalah kisah wanita paling Islamik di Malaysia, siapa lagi kalau bukan Wardina Saffiyah seorang selebriti popular di Malaysia. Bakat lakonannya tidaklah gah mana namun kata orang disebabkan kecantikkan dan keseksian yang dimiliki satu ketika dahulu membuatkan beliau mudah mencipta nama dalam industri hiburan di Malaysia.

Sebelum ini wanita paling Islamik di Malaysia ini pernah membuat kenyataan ingin menyaman bloggers yang bertindak mengaibkan beliau dengan menyiarkan gambar-gambar lampau beliau dalam keadaan terkankang.

Disebabkan tekanan dari bloggers Wardina Saffiyah mengambil cuti selama dua minggu dari mengacara rancangan Malaysia Hari Ini (MHI).

Hari ini sekali lagi beliau cuba mengulangi kontroversi dengan mengeluarkan kenyataan menghina bloggers pro-UMNO kononnya bodoh dalam bidang penulisan. Bagi saya Wardina Saffiyah sekali lagi membodohkan dirinya di kalangan peminatnya.


Kenapa saya katakan Wardina Saffiyah bodoh setiap kali mengeluarkan kenyataan melalui laman twitter?

Bodohnya Wardina Saffiyah adalah kerana beliau mahu para bloggers pro-UMNO tidak lagi mengganggu hidupnya. Tapi dalam masa yang sama beliau bertindak menganggu urusan dan setiap keputusan kerajaan dikritiknya tanpa usul periksa.

Nampaknya Wardina Saffiyah perlu cermin mukanya sendiri sebelum menyalahkan bloggers pro UMNO. Jika tiada cermin di rumah saya dengan rendah diri menyarankan agar Wardina Saffiyah kencing saja dalam tempurung kelapa, selepas itu tiliklah muka kamu dari situ.

Hello... Wardina Saffiyah yang HIPOKRIT - kami penulis blog pro-UMNO tidak akan menganggu kamu selagi kamu tidak mengeluarkan kenyataan-kenyataan salah di laman twitter lebih-lebih lagi kenyataan kamu dilihat menjurus untuk menyerang kerajaan.

Jika bermain dengan kenyataan berbaur politik, suka atau tidak kamu terpaksa berhadapan dengan kami para bloggers yang tidak pandai menulis. Tapi hairan juga setiap tulisan bloggers yang tidak ada skill menulis ini mampu membuatkan Wardina Saffiyah tertekan dan memohon untuk bercuti selama dua minggu.

Hahaha...

Akhir sekali kalau merasakan ketahanan mental kamu itu agak lemah, saya ingin nasihatkan Wardina Saffiyah elak-elakkan diri dari mengeluarkan kenyataan yang tidak betul mengenai kerajaan.

Kerana dalam dunia politik bloggers pro-UMNO ini bukan setakat ke dalam 'kain' mereka menyusup masuk. Kadangkala para bloggers yang tidak reti menulis ini mampu menyusup sehingga ke dalam 'spender' kamu.

Baca kembali artikel berkaitan wanita paling Islamik di Malaysia KLIK SINI 


YY : Tak suka wanita muka cantik tapi mulut 'busuk'.... 

7 comments:

blogenstarz said...

Suku sakat Pendatang yang dapat taraf PR sudah naik tocang...

Anonymous said...

gambar hangat wardina
http://arkibnegara.blogspot.com/2011/02/bintang-baru-wardina-1998.html

Anonymous said...

Dulu minat MHI, bila tengok "minah sokong kaki liwat, anti kerajaan perasan solehah tapi mulut p****t lembu, depan cakap lain belakang kutuk lain" aku tukar breakfast show je la hahaha. Minah perasan bagus. Pegi la keje dgn puak tu, jangan hipokrit la oi. You dun shit where u eat,... vice versa.. :))

Anonymous said...

P*****mak la dia ni.
Boleh mampus la kau mamak.
Betul, kau pergi cermin p****t kau dahulu.Baru ajar kami yg senior.

Anonymous said...

jangan cuba bermain api dengan bloger pro-umno.,nanti dikutuk sampai engkau terduduk baru kau tauuu....!!pastikan mental engkau kuat....!sedangkan anwar dah terceret2...

Anonymous said...

everytime kuar iklan ngan muka dia kat TV mesti cepat2 tukar channel. dah jadi meluat sesangat tengok.

Anonymous said...

ke"tension"en kamu kebahagian baginya...paling stress bila wanita ini buat dek dan dont je...jadi frust tertonging dibuatnya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...