NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, November 23, 2011

Unit Media Baru Hangatkan Segmen 'Kerusi Panas' Radio Bernama 24


Konti radio Bernama 24  diriuhkan dengan kehadiran kami dari Unit Media Baru Pemuda UMNO Malaysia dalam segmen 'Kerusi Panas' yang disiarkan setiap hari pada jam 6.30 petang.

Pengerusi Unit Media Baru Tun Faisal Ismail Aziz yang menjadi tetamu dijemput oleh radio tersebut untuk membicarakan isu mengenai 'cyberwar' atau perang siber di antara blogger pembangkang dan juga blogger pro kerajaan.

Segmen 'kerusi panas' yang disiarkan setiap hari jam 6.30 petang merupakan segmen yang membincangkan topik-topik hangat yang menjadi pilihan masyarakat masa kini.

Terima kasih Radio Bernama 24 kerana memberi peluang kepada Unit Media Baru untuk menghangatkan lagi segmen 'Kerusi Panas'.

Antara foto-foto yang sempat dirakam oleh lensa YY :





Lennex sempat bergambar bersama Tun Faisal

Di akhir program tadi kami di Unit Media Baru berkesempatan bertemu dengan saudara Lennex yang lumpuh separuh badan selepas terlibat dalam satu kemalangan jalanraya dan penderitaannya turut disiarkan dalam rancangan Bersamamu TV3 sebelum ini.

YY : Oppss.. yang jaki baca laporan ni, ikut suka gua blog gua! kehkehkeh! Stay tuned with 93.9 fm.... 

2 comments:

Anonymous said...

salam YY - i LIKE ur last comment hahahahaha ....

Yuseri Yusoff said...

Alamak bro Din... hehehe saje je bro.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...