NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, November 6, 2011

Orang Islam Sembelih Lembu, Tiada Beza Dengan Orang Cina Sembelih Babi?

Manusia biadap yang tidak tahu menghormati amalan yang dilakukan oleh orang Islam setiap kali tibanya 10 Zulhijjah.

Jika semalam saya paparkan sikap Lim Kit Siang yang bertindak meluluskan komen negatif - hari ini amalan orang Islam dihina lagi oleh 'paria' ini.

Hubungan antara kaum kini semakin tegang jika dibiarkan manusia-manusia seperti ini bebas mengeluarkan kenyataan secara terbuka.

5 comments:

Dylan Faris said...

Jilaka sekor ni kenapa mulut mcm air longkang, nila manusia antara yg paling cibai hidup dlm Malaysia

Anonymous said...

kenapa tak dibunuh aja orang macam ini .kita ikut cara lama beb......tebas tebas ,,,,,,,,

norelmi najiha said...
This comment has been removed by the author.
naruto said...

Korang dok terikut dengan statement bodoh-bodoh ni naper. Bila plak babi orang sembelih. Babi bukan ada leher. Nak sembelih camna??
Yang makan daging disembelih ni orang Islam dan Yahudi saja. Yang lain tak ada pun. Depa amik jarum ka, benda tajam ka, depa tikam je haiwan tu...
So, takyah layan orang yang bangang-bangang tu...

armouris said...

info tentang kelebihan sembelihan di SIHAT SELALU - Kelebihan Menyembelih Binatang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...