NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, November 15, 2011

Exco Air Kelantan Panas Bontot?


Dari kelatekito.net :
PASIR PUTEH - Exco Air Kelantan, Datuk Mejar (B) Anizam Abdul Rahman tidak senang duduk pada majlis pecah tanah projek naik taraf Loji Wakaf Bunut oleh Air Kelantan Sdn Bhd (AKSB) di sini, hari ini. 
Apa tidaknya pelbagi masalah yang dihadapi dalam AKSB sampai duit tidak ada langsung dalam kantong. 
Anizam juga dikatakan mengelak daripada wartawan yang cuba mengasaknya mengenai soalan-soalan yang membabitkan surat layang yang disebarkan baru-baru ini.Hari ini AKSB lancark projek naik taraf Loji Air Wakaf Bunut kepada telaga jejari menelan belanja RM5.7 juta. 
Seperti biasa majlis letak batu asas diadakan dan disempurnakan oleh Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.  
Sekadar ingin bertanya apa sudah jadi dengan projek NRW yang membabitkan kos sebanyak RM130 juta. Tidak ada sebarang impak malah masalah air di Kelantan semakin teruk. 
Projek NRW adalah projek untuk membaik pulih sistem air bagi memastikan air yang dirawat tidak hilang ketika disalurkan kepada pengguna akhir di negeri-negeri ini. 
Bagaimana pula dengan kerugian AKSB sebanyak RM11 juta?.  
Kerajaan Pas Kelantan tidak pernah jelaskan akaun membabitkan AKSB adakah untung atau rugi dan ke manakah kesemua wang tersebut pergi kerana tidak ada sebarang kesan yang dapat dilihat sehingga hari ini.

YY : Boh... jom ikut ambo sajak smeta... kita tuju khas kor Tok Guru kito sajok ni... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...