NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, January 3, 2012

TERKINI : Rozan Mat Arip Turut Bersama Safwan Anang 'Wheelchair' - Sah PKR Dalang Demo #UPSI


Rozan Azen Mat Arip rakan facebook saya turut bersama gerombolan mahasiswa yang mencetuskan kekecohan di UPSI tempoh hari.

Kehadiran kelibat pemimpin dari AMK ini membuktikan dengan jelas bahawa mereka memainkan peranan di sebalik tindakan ekstrem mahasiswa.

Buat masa ini dianggarkan seramai 30 orang mahasiswa sahaja kelihatan hadir di perkarangan IPD Dang Wangi.

Aneh bukan mereka mengatakan majoriti mahasiswa menyokong tindakan mereka tapi hanya 30 orang yang mampu dikumpul oleh mereka.

Rozan Mat Arip - apa kamu buat bersama kumpulan pelajar ini bro...?

Baru semalam rasanya wakil SMM/BEBAS mengatakan parti-parti politik jangan campur tangan biar mahasiswa menyelesaikan sendiri masalah mereka...

Maklumat tak rasmi diterima sebentar tadi mengatakan kejadian rusuhan tempoh hari hanyalah satu latihan mobilisasi untuk menghadapi 9 Januari 2012 akan datang...

Kandungan laporan polis yang dibuat oleh SMM dan Safwan Anang [KLIK SINI]

9 Januari adalah The Judgement Day untuk dua manusia ini :


YY : Rozan bila nak belanja aku teh tarik ni?

5 comments:

Anonymous said...

salam.. itu mamat rozan tau ker pasal politik malaysia..?? kena soal siapa pencipta bendera malaysia dah ngaruk semacam... lepas tue ditanya mana dia semasa tahun refomis 1998 dia cakap dia masih khilaf lagi...!!! amende laaaaaa....!!!! takkan dia tak kenal si hassan..??? pernah berentap dengan dia dahulu dalam alam maya....

Anonymous said...

rozan kah kah kah..tahun 1998 dia masih mabuk dalam dunia puisi mengarut dia d UIA...

satu puisi yg masih aku ingat dia baca ialah pasal pak harimau...punya lah dia berkasi atas pentas mengajuk gaya rimau..aummmm aummmm..lawak siot

aku pun xtau mcmana dia boleh involve politik, maybe sebab kecewa tak dapat kerja jer..

masa blajar dia ni haram x aktif dalam gerakan mahasiswa pun,. selain sajak, kerja dia duk dating ngan bini dia srkag lah..nama nina nazarina camtulah..tp dating ala uia lah..sopan2 hehehe

tp satu la yg aku respek kat dia..gaya rambut dia x pernah nak berubah...

Anonymous said...

Mamat ni model minyak rambut tancho ke?

Anonymous said...

mamat cina ni mantan Ketua Umum Persatuan Pekerja Minyak Rambut Keras Tancho ke?

Anonymous said...

mamat cina ni mantan Ketua Umum Persatuan Pekerja Minyak Rambut Keras Tancho ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...