NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, January 13, 2012

@PDRMsia Tawar RM10,000 - Blogger Sepakat Tambah Jumlah Tawaran @HishammuddinH20


Ketua Polis Negara semalam memberi tawaran RM10 ribu sebagai ganjaran kepada sesiapa yang memberi maklumat sehingga tertangkapnya mereka yang terlibat dalam insiden letupan bom di Perhimpunan 901 isnin lalu.


Sebagai rakyat Malaysia yang prihatin beberapa orang blogger telah bersetuju untuk menyumbang bagi menaikkan lagi jumlah tawaran yang dibuat oleh PDRM sebagai menghargai jasa PDRM dalam menjaga keselamatan negara dengan harapan jumlah yang ditawarkan itu boleh mempercepatkan lagi proses mengesan individu bertanggungjawab.

Semalam saya dan blogger Pena KSJ bersetuju untuk menyumbang setakat kemampuan kami di mana saya dengan rela hati menawarkan sebanyak RM100 dan Pena KSJ pula setuju untuk menyumbang RM50.

Jadi jumlah tawaran kini meningkat kepada RM10,150

Ada rakan blogger lain mahu menyertai kami?

Jom bantu PDRM mengesan dalang di sebalik pengeboman ini!


YY : Itu saje yang mampu.... :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...