NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, January 4, 2012

HOT : DS Najib Tun Razak Hisap Cerut Berharga RM10 Juta?


Nampaknya blogger pembangkang semakin kering idea untuk menyerang DS Najib Tun Razak, sebelum ini Datin Rosmah Mansur dijadikan sasaran semata-mata untuk memusnahkan imej DS Najib Tun Razak.

Namun modal yang sama mungkin sudah membangkitkan rasa jemu kepada pembacanya, malah taktik menyerang Datin Rosmah Mansur juga dilihat tidak lagi menyakinkan golongan yang tidak peduli mengenai politik kepartian.

Kini gambar DS Najib Tun Razak menghisap cerut (cigar) heboh disebarkan di kebanyakkan blog pro pembangkang. Saya tidak melihat sebarang kesalahan menghisap cigar, apa salahnya menghisap cigar jika kita mampu membelinya?

Ada yang mengaitkan cigar ini dengan judi, ada yang dikaitkan dengan arak. Pelbagai versi cerita direkayasa semata-mata mahu memburukkan imej Perdana Menteri.

Isk..isk..isk.. nampak sangat kering isu, sebab semua perkara fitnah yang dibangkitkan mudah dipatahkan oleh pihak blogger pro kerajaan.

Hello bro...

Cigar sekarang ini boleh dibeli oleh sesiapa sahaja, bahkan di kedai serbaneka seperti 7 Eleven pun banyak menjual pelbagai jenis cigar. Jadi apa isu besarnya jika PM hendak menghisap cigar sekalipun?

Hatta blogger 'cabuk' macam Bro Jinggo pun mampu menghisap cigar berjenama Davidoff...

Tak percaya...?

Nah terimalah aksi Bro Jinggo menghisap cigar berjenama Davidoff...


Hahaha...

So... apa yang pelik dan aneh jika seorang PM menghisap cigar ketika bersantai?

YY : Jinggo cigar sebatang!

5 comments:

Anonymous said...

Aku blogger elites la hahaha :D

ajal dah dekat beb said...

KAH2....
BRO JINGGO ALA MACHO JUGAK...

YY, HISAP CIGAR OK LA...
DARI HISAP ROKOK HIDUP....

kan2...

YB Raz said...

anwar hisap konek dorang tak pertikaikan hahahaha

UMU said...

bro, please remove this entry..
bg kita mungkin xjadi apa2 hal, tp bila gmbar ni sampai rakyat bawahan, tok2 lebai kampung, susah bro...mmg la xsalah, tp imej kena jaga bro...jgn siarkan gambar2 ni plis aku rayu pada kau..

p/s: lu tolong siasat blog ni.. blog ni punca gambar ni tersebar, wa yakin ada org dlm yg sebarkan!!! http://semutmalaysia.blogspot.com/2012/01/najib-pekena-cigar-gambar-rare.html

Bro Jinggo said...

kat mana lu skodeng gambar wa ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...