BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, January 14, 2012

Konvesyen Pakatan Rakyat Di Kedah Hambar - Gagal Capai Matlamat 5000 Perwakilan/Pemerhati


Konvensyen bermula hambar.. kedatangan kurang dari 2000 orang

Anggaran asal 5000 orang perwakilan dan pemerhati, tapi tak sampai separuh yg datang

Walaupun banyak tokoh 'hebat' yg ada seperti Azmin Ali, Mat Sabu, Mahfuz Omar & Chua Jui Meng, namum masih tidak mendapat sambutan.

Konvensyen yg bertemakan ‘Bersihkan Malaysia’ diadakan di Stadium Sultan Abdul Halim Mua’dzam Shah

Perasmian sepatutnya dirasmikan oleh Azizan, tetapi telah ditukar kepada Mahfuz Omar.

2 comments:

Anonymous said...

tahniah cepat cepat gali lubang kubur wohahahahhaah

kak rosmah ku sayang said...

hahaah....cube ko tgk gambar dlm web ni...x banyak yang datang lm tu dlm 50 orang je....wahhh.....berpeluang la korang nak rembat balik Kedah dr Pas lepas PRU13 ni.....cer tengok cer tengok.....http://darisungaiderhaka.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...