BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, January 8, 2012

[GAMBAR] : Pengawal Keselamatan Azizah Disuntik, Ditusuk, Diserang - Yang Mana Satu? #BebasAnwar901 #Justice4Saiful901


Tadaaa...

Ejen Jason Bourne baru sahaja mengirimkan gambar pengawal keselamatan Wan Azizah yang dikatakan telah  'diserang' dan 'disuntik' dengan sejenis racun.

Sebentar tadi heboh beberapa totok PR mengatakan Fayyad tidak sedarkan diri dan jantungnya berhenti berdenyut.

Maklumat ejen sebentar tadi mengatakan bahawa Fayyad sudah sedar, serta mampu bercakap melihat dari gambar di atas juga kelihatan mata Fayyad terbuka.

Anehnya di sini beberapa kekeliruan serta kebodohan pembangkang jelas ketara.

Pada awalnya mereka mengatakan Fayyad cuba dibunuh di mana penyerangnya telah menyuntik mangsa dengan sejenis racun :


Namun tidak berapa lami selepas itu, twitter Keadilan memperbetulkan kembali laporan dengan mengatakan Fayyad tertusuk jarum ketika berceramah.

Tapi drama ini tidak berhenti di situ sekejap tadi ianya dibetulkan semula di mana mereka mengatakan Fayyad ditusuk ketika bersalam.


Kalau benar-benar ada pihak mahukan Anwar Ibrahim dan isteri mati, percayalah ianya telah lama dilakukan dan nescaya Anwar Ibrahim hari ini mungkin tidak mampu menghirup udara di bumi bertuah Malaysia.

Yang paling menarik, ahli PKR sendiri keliru kerana beliau sendiri mendapat versi cerita berlainan dari rakan PKR mereka sendiri. Kelakar bukan?

Lagi dua hari...

Lagi dua hari...

Hari ini pengawal disuntik, jangan hairan jika esok Anwar Ibrahim pula disuntik...

Tapi apa yang saya tahu, Anwar Ibrahim dah tusuk jubor Saiful Bukhari...

Opppss... maaf kasaq pulak!...

Hahahaha...

4 comments:

Salim said...

Tuan yang mulia. Firaun Laknatullah, Allah berikan seluruh kehebatan dunia dan KESIHATAN yang incredible hingga tak pernah sakit walaupun sakit selsema. Maka jadilah Firaun Laknatullah takkabur dan mengaku tuhan semesta alam. Ketika sakaratulmaut di Laut Merah, baru lah Firaun Laknatullah tersedar dan mengaku beriman dgn Tuhan Nabi Musa. Tapi kesian, pintu taubat waktu sakaratulmaut sudah tutup. Allah rakamkan peristiwa ini dalam Al-Quran untuk dijadikan iktibar. Janganlah hendaknya tuan jadi seperti Firaun Laknatullah, yang sekarang ini sedang menderita di alam barzah, akan menderita di alam-alam yang lain sehinggalah kemuncaknya di neraka jahanam abadan abada.........

Anonymous said...

Mula2 kata nazak, tup tup esok lusa rileks je binawe2 peliwat tu jadi jaga dan penghasut rakyat semula, tak pulak mati2 macam drama arsenik pakcik Nuar 13 tahun dulu. Cerita dari puak penyokong peliwat mengalahkan cerita P.Ramlee, tapi semuanya dusta dan palsu belaka. Yang percaya tu je bodoh dan berlagak sombong......

Anonymous said...

Mcm bodoh je lakonan tuh...kejap nazak, pastu nk bole buka mata...hahaha..lawak btul org anuwar...mmg bodoh..

Anonymous said...

mati pun lagi baiklah kau orang sekeluarga menyusahkan rakyat..menipu menipu menipu dari muda sampai ke tua manjang nak menipu..kubur kata mari rumah kata pergi manjang nak menipu. yang banggang rakyat yang senang diperbodohkan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...