BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, January 8, 2012

Anwar Ibrahim PM Malaysia? - Maafkanlah @JAYJAMALINA...


Jay Jamalina tadi abang ada dalam Majlis Perlancaran Album dan Mini Showcase Jamal Abdillah, tiba-tiba kawan BBM abang kata seorang pembaca berita TV3 tersilap sebut Perdana Menteri Malaysia adalah Anwar Ibrahim.

Abang...abang...abang mula berangin, apa lagi abang tanyalah siapa pembaca berita itu, tiba-tiba mereka kata Jay Jamalina. Sumpah abang tak pernah dengar pun nama Jay sebelum ini.

Jay sudah potong 'stim' abang hendak menonton artis kegemaran abang Jamal Abdillah.

Tapi memandangkan Jay dah minta maaf di laman twitter. Abang...abang...abang maafkan sajalah kesilapan Jay tu.


@JAYJAMALINA Saya ingin memohon maaf atas kata-kata saya yang tersasul semasa Buletin Utama sebentar tadi. Ia sememangnya tersasul cakap. Tidak disengajakan.
Tak usah gusarlah wahai peminat Najib Tun Razak sekalian, hatta seribu tahun lagi tak mungkin Anwar Ibrahim akan menjadi Perdana Menteri.

Jay...jay...jay... lain kali berhati-hati baca berita, nanti tak pasal-pasal kena cuti 2 bulan macam Wardina Saffiyah!

Tengok sikit Jay baca berita tadi macam mana...



Isk...isk...isk... dia tak sebut habis pun, hanya sebut Anwar saja terus betulkan semula kesilapannya. Kecil punya hal lah bro!

Lain kali hati-hati ok Jay... semua manusia buat silap, cuma Anwar Ibrahim saja tak pernah belajar dari kesilapan. Dulu meliwat lepas itu ulang lagi kesalahan yang sama.

Jay jangan jadi gitu ok!

Hahahaha....!

6 comments:

Anonymous said...

bodoh pompuan ni..

Sudir said...

Anon 12:37 am, Dia tak bodoh tapi terkedu mungkin teringatkan 'torpedo' bang nuar tu..

TUAH MOHAMAD said...

dalam kepala dia teeringat anu je tu..hahaha

Anonymous said...

ala bila wat silap ckit ja dah kata org bodo..biasa la tsasul...bkn dia sbt trus..dlm tgh baca 2 pon dia dh perbetulkn...

Anonymous said...

penulis blog ni lagi bodoh..haha..
-mesti komen aku kena padam pas ni-haha..lantakla tapi ko memmang bodo..

Anonymous said...

Dia hanya manusia biasa kerap buat kesilapan..macam kita jugak. Anwar pun apa kurangnya sengaja buat kesilapan dalam kebinet dulu sampai kena pecat lagi.....kelas gitu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...