NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, January 10, 2012

Jay Jamalina Pembaca Berita Tersasul Gembira Dengan Pembebasan Anwar Ibrahim?


Hahaha...

Anwar Ibrahim kepingin berjumpa dengan pembaca berita TV3 yang tersasul Jay Jamalina. Nampaknya di Malaysia sekarang untuk seseorang menjadi popular bukanlah sesuatu perkara yang sukar.

Selain sessi 'turun bendera' dan panjat pagar, pecahkan pintu klinik, tersasul ketika membaca berita pun boleh membuatkan seseorang itu popular dalam sekelip mata.

Itulah yang berlaku kepada Jay Jamalina, gara-gara tersilap sebut Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri. Beliau kini menjadi buah mulut kepada pengikut totok Anwar Ibrahim sehinggakan Anwar Ibrahim sendiri dilaporkan dalam ceramahnya menyatakan hasrat untuk bertemu Jay Jamalina.

Anwar Ibrahim kata Jay Jamalina tahu dirinya bakal Perdana Menteri :
"Maknanya dia pun tahu, cuma cakap terawal sikit (untuk saya dilantik jadi Perdana Menteri), Saya pun nak jumpa Jay Jamalina ini," kata Anwar lagi disambut sorakan penyokongnya.
Jaga-jaga Jay Jamalina, abang...abang...abang cuma nasihat aje...

Jom raikan berita pembebasan Anwar Ibrahim dengan video klip di bawah :



Hahaha...

6 comments:

Anonymous said...

Hahahaha. kelakar video ni. sape buat bro? hahahaha

rumpun_bangsa@yahoo.com said...

Sempoi, bro...

Anonymous said...

jay tu sedia memberi bontotnya untuk pm yang akan datang. bakal pm begitu bertenaga untuk berjumba jay dengan ucapan ciput.

X-PAS said...

Dari jumpa Nuar baik Jay tgk wayang dgn I je.

Anonymous said...

Lepas ni kau jalan mcm jo un la Jay.

Anonymous said...

clip longkang..ne jer ke yg bole buat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...