BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, January 2, 2012

[FOTO] : Golongan 'Cerdik Pandai' Yang Akan Didik Anak Bangsa Malaysia Kelak #UPSI



Apa tujuan demontrasi 'talkin AUKU' diadakan kelmarin - bukankah Perdana Menteri Najib Tun Razak telah mengumumkan akan akan meminda perkara 15 AUKU yang mana selepas ini golongan mahasiswa boleh berpolitik?

Adakah mereka ini semua penuntut UPSI yang bakal menjawat jawatan pendidik kepada anak bangsa kita kelak?

Kata orang guru yang tidak berkualiti bakal melahirkan anak murid yang tidak berkualiti...

Nampaknya anak-anak kita bakal dididik oleh mereka yang ekstrem...

Kerajaan oiii...

Mansuhkan saja AUKU, pi jahanam la mereka nak main politik kepartian ke, politik kampus ke...

Kalau tercicir dalam pelajaran pun bukan masalah kita, masalah mak bapak mereka...


5 comments:

IMANSHAH said...

dah cam muka tu..jangan bagi posting lah org macam ni

Anonymous said...

Mak bapak depa pasti malu. jgn2 depa dilahirkan pun konspirasi UMNO tak?

Andy Zs said...

Ada lagi oarang bodoh komen disini rupanya.. sikit2 kata konspirasi umno.. kurang akal ka..

Anonymous said...

mesti mamat anon 10:45 tu anak ikan anwar al-juburi

Anonymous said...

sory bang..gmbar2 2 suma bukan student upsi..sila betulkan kenyataan anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...