NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, January 18, 2012

Terkini Dari SOGO Situasi Terkawal - Adam Adli Tak Cukup Geng? #UPSI


Situasi di hadapan Sogo sehingga ke saat ini dilaporkan terkawal, hari ini dilaporkan bahawa Adam Adli akan mengadakan demontrasi di hadapan Sogo untuk membantah tindakan UPSI yang menggantung beliau selama 3 semester.


Dimaklumkan bahawa Puak Mahasewel SMM akan mengadakan demostrasi sebagai membantah langkah mengantung Adam Adli selama 3 Semester di UPSI, Menurut sumber dari Sahabat Gunung Mahasewel tersebut akan membuat kecoh di hadapan SOGO, KL pada jam 1.30 pm. 
Sementara itu Adam Adli mahu UPSI pecat beliau terus dari Universiti tersebut.
"Saya tertanya-tanya mengapa mereka tidak singkirkan saya ... adakah kerana mereka tahu saya akan kembali dan mengulangi perkara yang sama? 
"Ini satu lagi masalah, bukannya saya malas untuk belajar, tetapi sekurang-kurangnya jika saya dibuang, saya boleh cari tempat lain untuk belajar,"katanya.

Tempoh hari marah sebab digantung...?

Kini marah sebab kenapa hanya digantung dan tidak dipecat...?

Pendek kata apa saja tindakan pentadbiran UPSI semuanya akan dijadikan isu oleh budak yang mahu popular ini...

Baca juga di blog : Huraira Al- Hady

4 comments:

Anti-stupid said...

KENAPA TAK BUANG JE BUDAK BENGAP NI. BARU MASUK UPSI DAH PERASAN PANDAI. ITU PUN PATUT BERTERIMA KASIH LAH KERAJAAN KESIAN BAGI STATUS UNIVERSITI.RAKYAT MALAYSIA PUN TAK INGIN BAKAL GURU MACAM NI. ROSAK ANAK-ANAK NANTI. TENDANG JE DIA KELUAR.BIAR DIA CUBA NAK MASUK UNIVERSITI LAIN- LAYAK KE?

Anonymous said...

Nanti kalo pecat kata UPSI kejam pulak. saja je nk buat kecoh anak haram ni!

Anonymous said...

Aku bdk UPSI, UPSI aman damai je. Tkde kesan pun gara-gara dua ekor pelajar bermasalah. Budak Adam sengaja nk UPSI pecat. Bila pecat dia akan kata UPSI zalim, tindas pelajar, pelajar tk bebas. Sial lu Adam!

-I Love UPSI-

rezqeen hill said...

bodoh... marahkan UPSI buatlah kat Tanjung Malim sana.. bongok budak² mahasewel haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...