NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, January 9, 2012

#fitnah2 Update : Live Dari Mahkamah Jalan Duta - Hanya 4,000 Mereka Mampu Kumpul?


7 : 50 AM : Sehingga setakat ini pada kiraan saya hanya tidak lebih 4,000 orang sahaja pengikut Anwar Ibrahim yang memenuhi tapak parking di perkarangan Mahkamah.

Provokasi terus berlaku terhadap anggota Polis, di mana beberapa pengikut tetap ingkar dan cuba membawa masuk banner-banner yang tidak dibenarkan oleh pihak polis.


Ambiga dan A.Samad Said juga kelihatan tiba dan memasuki perkarangan mahkamah sebentar tadi, nampaknya jumlah 100,000 yang dicanang oleh PR adalah cakap kosong semata-mata. Sehingga saat ini jam sudah hampir jam 8.00 pagi jumlah hadir berkumpul hanyalah tidak lebih 4,000 orang.




Jelas rakyat mula tidak ambil peduli lagi akan permasalahan peribadi yang dihadapi oleh Anwar Ibrahim. Jika diperhatikan kemungkinan besar perhimpunan ini akan disudahi dengan kekecohan kerana pada ketika ini beberapa percubaan untuk menghuru-harakan keadaan sudah kelihatan.

Syabas PDRM kerana terus bersabar dalam menjalankan tugas walaupun kedengaran beberapa suara sumbang yang mengeluarkan provokasi terhadap profesyen kepolisan.

4 comments:

Anonymous said...

Sehingga jam 8:03pagini hanya 109 orang saja yang hadir ke perhimpunan "FACK 109", yg lain2 adalah beruk, monyek dan babi belaka!!! ....

Anonymous said...

terlalu awal untuk kate 4000...
jap g rmi la 2...

Anonymous said...

maybe derang tersangkut dlm jem yg disebabkan oleh mereka sendiri kut..bazir minyak/bazir tenaga/bazir cuti/bazir duit/bazir semuanya..kekeke..

ct said...

Baik la pakat gi kerja.. dapat gak faedah. Apabila berhimpun gini, 1 sen pun x guna..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...