NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Tuesday, November 22, 2011

Takut Dengan Anwar Ibrahim - PAS Tak Jadi Demontrasi Bantah Konsert 'Raja Gay'?


Ketika pemuda BN sibuk menyediakan peluang pekerjaan kepada golongan muda dengan mengadakan BN Youth Job Fair di PWTC tempoh hari yang mana telah menyediakan lebih 24,000 peluang pekerjaan.

Pemuda PAS nampaknya lebih sibuk mengadakan demontrasi, terbaru dikhabarkan Pemuda PAS bertindak menarik 'handbrake' daripada meneruskan demontrasi bantahan terhadap konsert Elton John atau 'Raja Gay' kerana sibuk mengejar kuasa pemerintahan di Putrajaya.

Melihat tindakan PAS yang membatalkan niat untuk berdemontrasi sebagaimana dicanangkan mereka sebelum ini jelas memperlihatkan bahawa PAS tidak pernah ikhlas dalam memperjuangkan Islam di Malaysia.

Jika ikhlas mana mungkin mereka membatalkan demontrasi ini kononnya untuk mempersiapkan diri menghadapi pilihanraya?

Sebelum membantah konsert Elton John yang dilabelkan sebagai 'Raja Gay', bagi saya wajarlah sekiranya PAS membantah dulu 'Raja Bontot' di Malaysia iaitu Anwar Ibrahim sendiri.

Hahahaha....

YY : 'Raja Gay' antarabangsa berani bantah - 'Raja Bontot' depan mata diam menikus? 

1 comment:

Unknown said...

kesian puak pakatan ini dah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...