NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, August 22, 2011

Polis Mana Agaknya Sudi Cabul Wanita 'Cun' Ini?

Polis pegang bahu ke pegang bahagian mana Wong?

 Hahaha...

Semalam saya membaca satu laporan yahudikini yang dilaporkan oleh wartawan  bernama Aidila Razak, dalam laporan tersebut menyatakan bahawa seorang wanita cina yang 'cun' (hahaha) telah dicabul oleh 11 orang anggota polis selain meminta rasuah berjumlah RM3,000 darinya.


Dalam laporan semalam, wanita 'cun' ini mendakwa ada membuat laporan polis selepas kejadian tersebut. Tetapi tidak mengetahui sama ada polis membuka kertas siasatan atau pun tidak. Tapi salinan laporan polis tahun 2004 tersebut tidak pula dikemukakan kepada wartawan bernama Aidila Razak. Namun apa yang membuatkan saya tergelak berguling-guling adalah kes ini dikatakan berlaku tahun 2004. 

Kenapa tahun 2011 baru hendak disensasikan?

Itu pun selepas seorang wanita India yang juga 'cun' didakwa dibogelkan ketika ditahan tempoh hari. 

Hahahaah...

Tahun 2004 seingat saya kita berada di bawah PM Pak Lah yang mana beliau juga menjawat jawatan sebagai Menteri Dalam Negeri dan Ketua Polis pada masa itu adalah Tan Sri Bakri Omar.

Kes tahun 2004 disensasikan pada tahun 2011 selepas sahaja imej PDRM dicalarkan dalam demontrasi Bersih 2.0?

Apa maknanya semua ini?

Maksudnya mereka masih cuba memusnahkan imej PDRM setelah gagal melakukan dalam demontrasi Bersih 2.0 tempoh hari, imej PDRM kembali pulih selepas berlakunya riot di UK yang mana membuktikan bahawa PDRM lebih bijak dan cekap dalam menguruskan/menyuraikan para demontrasi haram berbanding polis UK.

Cubaan memusnahkan imej badan-badan penguatkuasa tidak akan dihentikan selagi kerajaan tidak ditumbangkan, sebab itu jika saudara muncul dan bertemu dengan mana-mana wartawan yahudikini yang dibayar lumayan macam Aidila Razak dan mengatakan bahawa pada tahun 1942  ada polis minta rasuah RM3 pun mereka akan sensasikan umpama kejadian ini berlaku semalam.

Apa pun anggota polis bernama Johari Ismail yang memakai nombor badan 88147 wajar disiasat atas dakwaan wanita 'cun' ini. Sebab bodoh benarlah 11 orang anggota polis yang terlibat kalau wanita 'cun' begini cuba 'dikendurikan' sebagaimana komen-komen dalam portal yahudikini.

Hahaha....

Satu soalan untuk Wong kenapa bodoh sangat selepas 6 tahun baru keluar mengadu kepada yahudikini?

Wong cuba bagi salinan repot polis tahun 2004, setakat keluar buat dakwaan kosong siapa pun boleh cakap dirinya dicabul, dikorek, digodek tapi kalau tiada sebarang bukti nasihat saya, Wong sembang sajalah dengan dinding dan wartawan yahudikini.

Sebab masuk mana-mana mahkamah dalam dunia ini perlukan bukti.



YY : Jangan terkejut selepas ini yahudikini keluar lapor ada nenek umur 100 tahun kena 'korek' oleh polis berusia 23 tahun... Hahahahahahahaha.....


7 comments:

Anonymous said...

kakh...kah...kah tahun 2004. Itu saja yg ada hentam saja lah labu.

Anonymous said...

amoi cun....u buat laporan tahun 2004...masa tu u mesti lagi cunn kan...2011 pon tgk lagi cun....u botox ker u bedah muka u....cun gilaaaaa...(ayat ustaz kazim)....amoi cun..u nak buat laporan u ade saksi beriman 4 org dak..u jgn la ckp kalau takde sakasi tau..nanti mau haji hadi yg sepak u...u memalukan la....amoi cun...u single lg ke...mat sabu tunggu u d 121...

Anonymous said...

'cun' saaaaaangat la dia tu...
wakakakakaaka
tahun 2004? fail2 kat ofis pun 5 tahun dah dilupuskan jika tak aktif la woi...bodo punya kafir dan yahudikini!!!

stannero said...

apsal muka dia cam lelaki.. huhuh

X habis2 nak burukkan polis..selagi diorg x conquer polis x puas hati la tu..

suaralensa said...

hahahha... mereka sudah kehabisan modal bro...

Anonymous said...

Ish...ish...ish...macam-macam hal orang sekarang ni. Kes 2004 nak bagitahu 2011. Ni macam back to the future punya citer nih...Aku ingat dia ni dah sengkek kut. Jadi dia nak tiru macam minah yang menang kes video curi di lokap hari tu...jadi dia pun nak saman polis ler tu nak dapatkan duit...tapi cite dia ni mengarut bodoh piang...

membawaharapanbaru said...

kes 2004...timbul balik 2011??? 7 thn dah berlalu tu....dah abis modal ape nak salahkan Polis dan Kerajaan? agak-agak laa...atau amoi tu masih sakit ati lagi walau dah 7 tahun berlalu....kena hantar jumpa psikitris amoi ni....ataupun masuk terus wad g**a.????? kalu semua rakyat Malaysia mcm gini....bleh g**a kita semua...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...