NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, July 10, 2011

Eksklusif : Video 'Orang PAS' Mati di Kasari Polis



Terlebih dahulu Al-fatihah buat Allahyarham Burhanuddin suami Ketua Wanita PKR Setiawangsa yang meninggal akibat sesak nafas ketika demonstrasi BerSHIT berlangsung semalam.

Semalam dilaporkan bahawa seorang peserta perhimpunan BerSHIT 2.0 dilaporkan meninggal sebab sesak nafas. Tetapi kita tengok ada sesetengah orang PAS menyalahkan polis.

Video di atas tiada kaitan dengan perhimpunan BerSHIT semalam sebaliknya ia adalah perhimpunan G20 di London. Yang mana Ian Tomlinson menemui ajalnya setelah dikasari oleh polis.

Walaupun pada hakikatnya Ian Tomlinson tidak terlibat serta mengikuti perhimpunan G20 tersebut.

Kesimpulannya adalah demonstrasi jalanan hanyalah perkara yang menyusahkan banyak pihak. Fikir-fikirkanlah wahai PAS totok hamba DAP...


YY : Kekalkan keamanan Malaysia...

2 comments:

hangkedee said...

Kita tungggggggggggggg fatwa wali terumpah.mati sahid atau jahil

Anonymous said...

ala ala mati katak....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...