NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, July 16, 2011

Terkini : BerSHIT Attack KLCC?



Terkini dari KLCC dilaporkan sebentar tadi sekitar jam 2.00 petang sekumpulan anak muda berbangsa cina seramai lebih kurang 20 orang telah mengadakan satu piket di persekitaran KLCC untuk menyatakan sokongan mereka kepada gerakan BerSHIT 2.0

Kumpulan yang menamakan diri mereka sebagai 'Generation 709' ini lengkap berpakaian berwarna kuning sebagai tanda sokongan sebagai gerakan BerSHIT 2.0 tempoh hari.


Piket ini dipercayai digerakkan oleh anak muda yang terdiri daripada pelajar kolej swasta sekitar ibu negara. Berdasarkan sumber yang diterima kumpulan ini merupakan pelajar yang mendapat kemudahan pinjaman PTPTN daripada pihak kerajaan.

Saya cuba untuk mendapatkan maklumat lengkap, InsyaAllah akan dikemaskini dalam masa terdekat.

PDRM sila siasat!!


YY : Keras kepala puak lahanat ni...

4 comments:

Anonymous said...

ini akibatnya kerajaan berlembut sgt....puak2 ni dah berani naik kepala....najib tolonglah tukar menteri di kdn tu....jgn sampai nasi dah jadi bubur nnti menyesal tak sudah...kami rakyat semua tak rela negara tercinta ini dijahanamkan oleh puak2 pakatan haramjadah tu....

Anonymous said...

apa maksud 709 tu. macam no. gangster china je. these motherfuckers should been kick out from this country. aku dah naik menyampah dengan sibangsat cina kat malaysia. orang bahlol nak tunjuk pandai. semua orang cina yang aku kenal bodoh sebenarnya, malas, hidup dengan titik peluh orang lain.

Anonymous said...

itulah cara yahudi .lagakan org kat
malaysi.mengapa singapure tiada bersih.balaci balaci yahudi ada dinegara ini.berlakun atas tiket
kebebasan .yg pelik tok lebai putih
jadi balaci yahudi.kata polis zalim.sanggup mengatakan bangsa melayu islam zalim(polis).terjerit jerit macam orang gila macam isteria.
inilah terlebih baca alquran menyesatkan orang.alquran itu indah
lagi suci jangan tuduh polis zalim.memang tak patut.kalau diplastine dah lama mampus bangsa ini.

Anonymous said...

tengok balik kemudahan ptpn budak2 ni...memalukan je..bagi kemudahan pda pelajar lain yg tahu mengenang budi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...