BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, July 21, 2011

Eksklusif : Rakaman Johari Abdul Cuba Menipu Polis

Lihat video bagaimana jijiknya penipuan yang cuba dibuat oleh Johari Abdullah atau nama sebenarnya 'P.Ramlee'. Sejak beliau mengendalikan sebuah rancangan dokumentari cabuk Joe Bedul semakin menjadi-jadi cuba menunjukkan bakat lakonannya.



Sehingga pada hari demontrasi haram BerSHIT 2.0 Joe Bedul dilihat cuba memperdaya pasukan PDRM dengan meminta satu laluan dan kononnya beliau akan bertanggungjawab sepenuhnya.

Namun taktik beliau berjaya dihidu oleh anggota PDRM apabila 'signal' yang diberikan kepada Sivarasa iaitu dengan mengenyit sebelah matanya telah dilihat oleh salah seorang anggota PDRM.

Mungkin Joe Bedul terlupa bahawa PDRM boleh menghidu seseorang itu menipu atau tidak melalui bahasa tubuh yang ditunjukkan ketika bercakap.


Selepas ditegur oleh anggota PDRM Joe Bedul mendakwa matanya pedih, kerana terkena gas pemedih mata. Tetapi tahukah anda bahawa Joe Bedul sebenarnya tidak ikut berdemo pada hari kejadian kerana bimbang pakaiannya yang eksklusif terkena gas pemedih mata atau air kimia FRU.

Beliau hanya turun di sana dengan segak berpakaian ala-ala hero filem James Bond hanya untuk melihat KEBODOHAN pengikut mereka.

Inilah rupa pemimpin Pakatan yang sebenar, mereka memperdayakan pengikut mereka, mereka mengeksploitasikan pengikut mereka demi kepentingan politik sempit mereka.

Baca semula laporan apa Joe Bedul kata pada hari kejadian sebagaimana dilaporkan oleh Pisau.net di SINI


YY : Ada yang kata ini bukan Johari Abdul tapi P.Ramlee.. kikikikiki..

7 comments:

Anonymous said...

Joe bedul ni, sanggup pergi Washington dengan juak-juak DAP semata-mata nak serah memorandum kat kedutaan malaysia. Tangkap gambar konon nya bersih dapat sambutan kat US..padahal 2-3 kerat geng diorang yang dibawa dari Malaysia. Malaysia-kini pulak keluar berita seolah-olah orang US sokong bersih...Auta!!!

Keris 7 Lok said...

geram betul masa dia sebut "i am datok johari abdul"..so what?..akn dipanjangkan di blog keris..ok bro YY?

Anonymous said...

SO WHAT WITH YOUR DATUKSHIP YB JOHARI? HAVE YOU SERVED YOUR CONSTITUENCY WELL?
GET LOST!!

Anonymous said...

heh... kuat menipu laa joe samdol ni,, ko ingat ko pangkat datuk polis xleh nak buat apa2, bengong kenyit mata nak bagi signal depan2 polis, dan dan la lepas tu mata pedih,, masa mula2 terang je mata,,, nampak sagat la bro,. dah2 la tu menipu,, banyak menipu dah la banyak dosa..

Anonymous said...

Peduli apa datoooooooookkkk..!! kampung aku baling batu mesti kena kepala datok..punya ramai datok..!! piraaaaaaaahhh datoooooooooookkkk

Anonymous said...

YY, tahniah,teruskan usaha,saya perhatikan jika saudara berterusan mengeluarkan video2 sebagai bukti bagi menjawab balik dakwaan pencacai2 PR,insyaAllah blog anda akan mendapat kredibiliti dan kepercayaan.Mmg knockout punya pukulan.Selamat berjaya

_Geng2 Nasi Pokok Getah_

Double Y said...

Terima kasih Sudara Geng2 Nasi Pokok Getah.. Saya hargai komen saudara..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...