NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, July 4, 2011

Menjelang BerSHIT 2.0 : Blogger Pembangkang Hasut Gulingkan Agung?


Baca teliti komen yang diambil oleh RBF dari laman portal berita Malaysiakini.

Seorang menggunakan akaun FB dengan nama Muhammad Nur Hanief menulis :

"Rakyat nak mengadu pada Agung sebab Najib dan regimnya. Agung kata tak perlu mengadu pada dia sebab dia percayakan Najib. Penyelesaiannya: Gulingkan kedua-dua susuk ini. Selesai masalah"

Siapa mamat yang mengeluarkan komen di atas?

Dikatakan kepada saya bahawa individu yang bertanggungjawab mengeluarkan komen di atas merupakan seorang blogger. Masih ingat dengan kes di mana seorang blogger pernah disiasat oleh pihak berkuasa berkenaan artikel fitnah Sultan Selangor?

Beruk yang menulis komen di atas merupakan seorang yang dilihat anti dengan Institusi Raja-Raja. Kalau tidak masakan dia menghasut para penyokong BerSHIT supaya menggulingkan Agung atas kepentingan politik pihak tertentu?

Cubaan menggulingkan Agung bukan perkara main-main. Jika Ahli Parlimen sekalipun boleh dikenakan ISA dek kerana cubaan menghidupkan fahaman komunis apa pula tindakan yang harus dikenakan kepada beruk yang memberi komen di atas?

ISA?

Tarik kerakyatan?

Harap ada wakil dari badan NGO bertindak melaporkan kepada pihak berkuasa supaya tindakan tegas boleh dikenakan kepada beruk yang bernama Hanief ini.

Supaya ia menjadi pengajaran kepada rakyat Malaysia untuk terus mengukuhkan Institusi Raja-Raja Melayu.



Double Y : Kawe lamo doh panah pedal dengan blogger 'lahanat' ni.. :)

3 comments:

Anonymous said...

tak sedar diri kamu niii .....nak guling agonggg.....kuat sangat kaaaa.....daulat tuankuuuu

Anonymous said...

Melayu yang nak gulingkan Agong adalah melayu paling BONGOK..... Cuba teliti balik apa kesannya jika tiada Raja Melayu / Agong kepada bangsa Melayu / Bumiputera...... JANGAN SESEKALI TERMAKAN UMPAN DAN JANJI MANIS DAP ..... DAP=DEMON action party

Untuk Melayu No Objection said...

langkah mayat aku dulu!!!!....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...