NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, July 9, 2011

Terkini : Gambar Lembu BerSHIT di Stadium Merdeka, Hang Tuah, KL Sentral, Petaling Street


Gambar ini dihantar melalui rakan saya yang berada di Stadium Merdeka, gambar yang dirakamkan melalui Jalan Hang Jebat menuju ke arah stadium, sekitar jalan menuju ke KL Sentral, Petaling Street dan Jalan Hang Tuah.

Pasukan Unit Simpanan Persekutuan FRU ketika ini dilaporkan sudah pun menggunakan segala teknik untuk menyuraikan lembu-lembu ini. Malah aksi kejar-mengejar juga kelihatan sekitar di sana. Jom kita tengok gambar lembu-lembu berlari berkejaran seindah bunga di tengah hujan sambil melaungkan slogan 'BerSHIT!!'


Ini apa gila kawad tengah hujan?
Kumpulan ini dilihat hanya memakai pakaian biasa tanpa baju kuning kebanggaan mereka, mungkin baju sudah habis dirampas atau pun takut untuk menonjolkan diri sebenar sebagaimana Patriot walaupun jumlah tidak ramai namun semuanya memakai T-Shirt merah yang dilihat menonjol di tengah-tengah kota raya.

Simpati sungguh saya terhadap lembu yang dipergunakan ini majoritinya Melayu satu hal, kedua majoriti anak muda! IPTA DAN IPTS sila periksa pelajar anda!!!!







YY : Saya yakin majoriti merupakan pelajar IPTA atau IPTS. Risik-risiklah di mana pelajar kolej kamu ketika ini wahai Naib Canselor oiii!

1 comment:

AJAI62 said...

Assalam Bro

Ramai tu...takutnya ... boleh jatuhkan kerajaan yang sedang memerintah... ada yang mati ke?... Kalau nak ikut cara merusuh di Mesir.. wajib ramai yang mati.... Mati katak Bro... Syurga tak dapat dicampak dalam neraka sebab bunuh diri sendiri.... Bodohnya bebudak ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...