NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, July 23, 2011

#BersihStories Ambiga Apa Selepas 9 Julai & 26 Julai?


Semalam didedahkan maklumat dalaman PKR telah bocor yang mana dimaklumkan nama 'hajah' Ambiga telah tersenarai sebagai calon di untuk pilihanraya yang akan datang di atas tiket PKR dan juga DAP.

Kerana jasanya dalam menjayakan satu kekecohan pada 9 Julai lalu 'hajah' Ambiga kini diberikan tempat untuk bertanding dalam pilihanraya akan datang.

'hajah' Ambiga merupakan calon kegemaran kepada kedua-dua parti ini. Ucapan tahniah wajar diberikan kepada 'hajah' Ambiga di atas usahanya 'murni' menjayakan perhimpunan BerSHIT tempoh hari. Malah kami menantikan BerSHIT 3.0 dan selepas itu disambung kepada BerSHIT 3suku.

Tapi itu isu nama 'hajah' Ambiga diletakkan sebagai calon pilihan.

Apa yang saya hendak beritahu sebenarnya adalah apa selepas 9 Julai? -  iaitu sebuah wacana yang dianjurkan oleh akhbar Sinar Harian  pada 26 Julai ini. 


Ramai meminta supaya SPR tidak melayan 'hajah' Ambiga kerana beliau mewakili sebuah pertubuhan yang tidak berdaftar. Malah Ketua Penerangan PAS Aiman Athirah Al-Bendul opss.. maaf Al-Jundi sendiri mengeluarkan kenyataan bahawa BerSHIT itu bukan pertubuhan sebaliknya hanyalah satu gerak kempen.

Tetapi saya berpendapat sebaliknya, saya menyokong penuh tindakan SPR yang bersetuju untuk berhadapan dengan 'hajah' Ambiga.

Kerana setiap wacana sudah tentulah ada sessi terbuka kepada hadirin untuk mengemukakan sebarang soalan kepada mana-mana panel. 
   
Ambiga fikir kita tidak tahu...

Mengenai...
3...


YY : maaf artikel ini ditunda tarikh siarannya...


1 comment:

Anonymous said...

Rasullullah SAW bersabda: Sesungguhnya ALLAH tidak mencabut ILMU daripada manusia, tetapi akan mencabut ILMU daripada para Ulama. Sehingga jika Ulama itu tidak ada, maka jadilah manusia itu dibawah pimpinan mereka yg BODOH, lalu org2 itu diberikan pertanyaan2 yg akan dijawab tanpa ILMU, sehingga sesatlah mereka serta menyesatkan yg lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...