NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, July 28, 2011

BerSHIT 2.0 Cuba Perdajalkan Harimau Malaya!


Kumpulan BerSHIT 2.0 nampaknya cuba persetankan sukan bola sepak Malaysia dengan mengadakan 'Candle Light Vigil' di sekitar Stadium Bukit Jalil sebentar lagi.


'Upacara membakar lilin' diadakan demi menuntut pembebasan enam anggota Parti Sosialis Malaysia yang ditahan mengikut Ordinan Darurat 1969. Mereka cuba mengambil kesempatan dengan mengeksploitasikan kehadiran penyokong pasukan Harimau Malaya.

Semalam berita melaporkan bahawa sekumpulan 10 orang ditahan kerana bertindak biadap menyerbu Perdana Menteri Dato Seri Najib Tun Razak di satu majlis yang diadakan di KL Sentral.

 Tindakan biadap mereka semalam sebenarnya bertujuan untuk memperlihatkan kepada rakyat Malaysia susahnya seorang rakyat ingin berjumpa dengan Perdana Menteri.

Hari ini mereka cuba memperdajalkan penyokong-penyokong Harimau Malaya yang hadir di Stadium Bukit Jalil di samping itu tindakan mereka mengadakan 'Candle Light Vigil' di stadium adalah untuk menarik perhatian wartawan antarabangsa lagi-lagi Singapura.

Kecelakaan kumpulan BerSHIT 2.0 semakin terserlah, mereka mengeksploitasikan semua isu termasuk sukan. Selain itu maklumat yang dihantar kepada saya semalam melalui kiriman sms berbunyi :

"30th July Yellow Sunday KL & Selangor Chinese Assembly Hall. Launching of Hindraf 2.0 to free PSM EO6. Special India's NGO Meeting 4.30pm - 7.30pm & Candle Light Vigil"
Nampaknya mereka kini mula menaikkan isu Candle Light Vigil baru untuk menutup kegagalan BerSHIT 2.0 kerana sudah ramai dari kalangan pemimpin PAS sendiri mengakui BerSHIT 2.0 yang diadakan tempoh hari membuatkan semakin ramai rakyat bersifat membenci mereka.

Jangan kita orang Islam mahupun UMNO atau PAS terpengaruh dengan mereka. Candle Light Vigil merupakan satu ritual yang biasa dilakukan oleh golongan Kristian.

Baca juga apa yang blogger Bro Jinggo marah sangat KLIK SINI....


YY : Go.. go Harimau Malaya jangan lari fokus!!!! 3-1 kita tutoh malam ni!! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...