NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, July 9, 2011

Update : Tahniah PDRM Tiada Sekor Pun Yang Berbaju T BerSHIT!!

Jalan Raja Alang
Selepas menyiapkan laporan mengenai penahanan 14 orang pelajar perempuan tadi. Saya berjalan menuju ke sekitar Chow Kit, Jalan Raja Alang, Kg.Baru, Maju Junction, Jalan Raja Laut dan kini saya berhenti di Jalan P.Ramlee untuk mengemaskini laporan terkini.

Jalan Raja Alang
Dalam perjalanan saya tadi, dari pemerhatian saya tiada seorang pun yang memakai T-Shirt yang dibanggakan oleh puak jumud PAS iaitu T-Shirt BerSHIT 2.0. Setiap jalan dikawal ketat oleh pasukan PDRM yang merupakan salah satu pasukan polis terbaik di dunia.

Maju Junction menuju ke Jalan Tuanku Abdul Rahman

Untuk makluman anda sekarang ini hampir 99% jalan masuk ke ibukota ditutup serta banyak kedai sekitar lokasi yang dipercayai menjadi medan untuk puak BerSHIT berhimpun belum lagi dibuka.



Malah ketika berjalan meninjau kawasan-kawasan ini, saya turut disapa oleh beberapa orang anggota polis namun setelah berbual dan menerangkan tujuan saya mereka mengucapkan terima kasih kerana membantu pihak berkuasa melaporkan situasi sebenar dan terkini.

Dua orang pemuda diperiksa beg oleh anggota polis di Jalan Sultan Ismail

Persoalan mudah saya untuk puak haram jadah BerSHIT yang layak digelar lembu - dimana kamu sekarang ini?

Apa yang saya perhatikan kumpulan ini ada dan berpecah namun tiada seekor pun memakai T-Shirt kebanggan mereka!

Di mana Ambabiga sekarang ini?

Mana Mat Sabu 121?

Mana lembu sondol PKR si Chegubard?

Mana samseng kemetot Shamsul Iskandar yang cuba menjadikan Dataran Merdeka sebagai Dataran Tahrir?

Di mana suara samseng kamu semalam yang bangga dengan baju T-Shirt cap ayam kamu?

Sekarang siapa yang lembu?

Akhir sekali sekalung tahniah buat PDRM dan pasukan-pasukan keselamatan yang membantu mengawal keadaan bandaraya Kuala Lumpur!


YY : Maaf artikel agak kasar, hati panas tengok pelancong terpinga-pinga kerana tempat yang mereka ingin tuju ditutup. Wartawan Malaysiakini yang cuba rakam gambar aku tadi mujur u amoi saja.. hamkacan!! Ambiga lu memang betina sial!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...