NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, July 9, 2011

Polis Double Standard - Ketua Pemuda PAS Kelantan

Dalam laman facebook Nik Aziz Nik Mat yang diuruskan oleh budak kopi Ketua Pemuda PAS Kelantan mendakwa polis 'double standard' dalam menguruskan para demontrasi lagi-lagi dari kumpulan Patriot malah beliau juga mengatakan bahawa kumpulan Patriot berarak dengan diiringi oleh polis.

Beliau menulis sebagai mana di bawah :

"Menuju ke Stadium Merdeka terserempak dgn Patriot.. Ada la dalam 100 org.. Polis pulak tolong kawal lalulintas. Bersih di tangkap.. Memang double standard.." - Ketua Pemuda PAS Kelantan.
Saya fikir yang bengong dalam PAS hanya terdiri dari muslimat mereka sahaja, tetapi ada juga dari kalangan Pemuda PAS juga tidak cerdik dan keluarkan kenyataan secara terburu-buru malah ada fakta bohong dalam kenyataannya.

Mengenai jumlah pejuang Patriot saya berani katakan lebih 100. Malah hampir 500 orang, ok dari segi 'crowd' sebenarnya memang dari awal kita tidak mengharapkan jumlah yang ramai. Malah tidak pernah umum secara spesisfik jumlah peserta yang akan mengikuti perarakan kita.

Bab pelancong asing bergaya dengan baju, itu bukan isu besar kerana. Kedua pelancong itu tidak mengenakan pakaian tersebut serta mengikuti perarakan kumpulan kita. Klik SINI

Polis double standard? Patriot dapat layanan istimewa? Hoii baru.. Nah amik sikit untuk tatapan mata lu.. 




Dan melalui gambar KJ diheret dibawah jelas membuktikan bahawa Ketua Pemuda PAS seorang penipu besar.

Sampai nak terlondeh baju KJ diheret polis. ini dikatakan perarakan Patriot terima layanan istimewa polis?


Saya ingatkan orang Islam PAS ini bukan jenis berbohong. Dasar barua... Hoii Patriot tak diberikan tempat istimewa macam kamu dapat, siap dijamu dengan air mineral beserta kuih oleh Polis lagi.

Gambar bagaimana Patriot diterjah FRU klik Duke Of UMNO


YY : Islam kepala hotak kau lah.... cakap pun nak menipu! 

4 comments:

Anonymous said...

pegi mampos lah passss pissss pusss !!!! Kimak!!!!

Anonymous said...

Islam PAS kan ke telah memfatwakan bahawa berbohong dan menipu tu hukumnya WAJIB? utk kesinambungan politiklah katakan!

aku said...

depa ni tak dak kerja lain ka...

nak meraih 'simpati' ja....

kata nak 'berjihad' kan...nak 'mati syahid' kan...awat dok lalok kata tu kata ni...patutnya depa ber'syukurlah'...peluang depa nak 'berjihad' dan nak 'mati syahid' versi 'agama PAS' walaupun tak jadi kenyataan...tapi sempatlah 'rasa' macamana nak idup dalam 'pelarian' biler dikejaq...

depa ni patut mengaku ja...sebab depa patut bangga yang depa ni 'memperjuangkan' 'kebajikan' si anwar...kafir harbi DAP...dan si ambiga tu....

depa ni gilerrr biollll!

Anonymous said...

pas telah di beri tiket trus ke syurga oleh nik najis...jadi tak hairan lah kalau puak2 dia berani menipu,memaki,menyondol,dan segala nye

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...