NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, July 9, 2011

Update : PAS Perguna Pelajar Perempuan Sekolah Agama 14 di Tahan!!


Terkini di hadapan Hotel Legend seramai 14 pelajar perempuan sekolah agama ditahan selepas turun dari LRT PWTC.



Hasil pemeriksaan ke dalam beg pelajar-pelajar ini polis turut menjumpai logo Bersih 2.0. Sekarang pelajar-pelajar ini dikumpukan di hadapan Hotel Legend (The Mall) dan selepas ini akan dihantar ke balai Dang Wangi untuk disoal siasat.



PAS dilihat cukup celaka sehingga memaksa pelajar-pelajar perempuan yang berusia dalam lingkungan 14-18 tahun dikerah untuk mengembirakan hati manusia sial bernama Ambabiga!


YY : PAS celako guna kanak-kanak!!

14 comments:

nun manjung said...

pas bangang n perempuan2 ni pun sama bangang. daripada dok BERSHIT kat KL tu baik ko perempuan2 bangang balik berehat kat kampung. ada juga faedah...

Anonymous said...

salam all .... pasai anak haram ni semua hari ni business aku pun terjejas supplier tak nak hantar barang pasai jalan ditutup .... pagi tadi dalam pukul 1 aku dapat satu sms dari pencacai PKR menggunakan server 63365 sms dia tulisan dia ....

"AHLI PR DI MINTA HADIR DI MASJID BUKIT DAMANSARA UNTUK BERMUNAJAT KPD ALLAH JAM 3 PAGI, 9 JULAI UNTUK MINTA BANTUAN DARI ALLAH AGAR DIBERIKAN TENAGA DAN KEKUATAN MEMERANGI KERAJAAN ZALIM BN. SILA SEBARKAN KEPADA SEMUA AHLI - AZMIN ALI ...

sapa yang zalim la nie BN ker anak haram ni semua pasai depa orang beniaga semua terjejas depa ingat semua orang suka ker aku banyak kawan cina orang beniaga boleh dikatakan kebanyakan benggang pasai demo bodoh ni ....

hangkedee said...

Lihat dunia wahai Pakar kelentong pungkoq dan puki, wali seliper pork niky,hjAmanat kafir,kaki balun bini orang 121,khalid imam gereja,hasang ali pakar motibasi,khalid gagap wal bengong dapig, Produk hasilan tarbiah Beershit Hampas kuli batak Dapig anti islam.Begini pelapis kuli batak yang abadi untuk melayu Pas+PKR yang bodoh tahap MORON.

hafiz said...

Digunakan lah nih..haremmm

Anonymous said...

boleh percayekah? ak tgok dak2 pompuan tuh cam nk kuar shopping je

Anonymous said...

Lepas berdemo budak budak perempuan tu bolih lah jadi santapan kenduri beramai ramai unit amal PAS kot?

PAS memang haramjadah dan balaci pencacai DAP dari dulu sampai kiamat. Bebal tak sudah.

Ini lah akibat tiap tiap pilihanraya asyik terima duit dari DAP dan PAP lama lama menyondol macam babi dan berperangai macam iblis.

Anonymous said...

kenapa biar je duduk rileks camtu..kena tegas dah sekang..terus bawak lokap baru ada akai

iqrammuslimeen said...

Kesian budak2 tu..
siasat sapa yg peralatkan mereka .... dedahkan di media sapa dalangnya

Anonymous said...

bg budak2 tu cakap sendiri kat TV.. bg semua orang dengar

Anonymous said...

pergi shopping bwk risalah bershit? shopping pala bana

Anonymous said...

ini kalau suruh diaorg menongeng pun diaorg ikut ni... x guna punya mak bpk...

Anonymous said...

akibat adanya ustaz-uztaz songsang yang menghasut pelajar. pihak polis perlu mengheret uztaz mereka sekali atas kesalahan menghasut dan merosakkan pemikiran generasi muda

Anonymous said...

ape da kutuk mengutuk,,,try la masuk tgok dlu cmne org kate prjuangan,,klau dok tgok dri jauh pastu kutuk xpyah la,,,KLAULAH ANDA TAHU BAGAIMNA,,,ish3

Anonymous said...

sy stju,,join la usrah,,,mcm2 kita akan dpat,,biar kita nmpak sikit,,,jgan tduh org salah sbelum kita tgok scara trsirat,,,xsemestinya apa yg kita pegang ni betol,,,kaji balik,,lita ada panduan kan,,,xsoh la mgate sana sini,,,xdapat apa pon,,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...