NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, July 25, 2011

#BersihStories : Apa Beza Video Anwar Ibrahim dan Mat Sabu?

Ada yang kata rakaman yang ditunjukkan oleh polis tidak boleh dijadikan bahan bukti alasan yang dikemukakan adalah kerana paparan klip video PDRM tidak menunjukkan wajah Mat Sabu.

Klik Gambar Untuk Zoom...

Benar dakwaan penulis blog pembangkang ini (gambar) dalam video yang ditayangkan oleh PDRM mana menunjukkan wajah Mat Sabu jadi tidak mustahillah jika ianya dilakonkan atau dirakam. 

Tapi menghairankan bila video Anwar Ibrahim yang didedahkan oleh Eskay yang jelas menunjukkan wajah si pelakunya dan pakar luar pun mengesahkan bahawa inya 99.99% mirip Anwar Ibrahim mereka tidak terima. 

Katanya besi tidak boleh jadi saksi. Hukum agama mula 'dilacurkan' untuk menghalalkan tindakan mereka.

Video Mat Sabu yang tidak nampak wajah kalau mereka tolak kita terimalah, tapi video Anwar Ibrahim menutoh yang jelas menunjukkan wajah Anwar Ibrahim tidak pula mereka ingi terima.

Inilah bukti kebodohan PAS semakin menjadi-jadi. Sebagai cenderahati dek kerana kebodohan melampau yang dialami PAS terimalah :



Nah sekeping lagi :



Wajah siapa dalam video terbabit?

Video Mat Sabu tak boleh terima sebab tak nampak muka...

Video Anwar Ibrahim tak boleh terima sebab nampak muka...





YY : Selamat menyambut menantu bro Nuar Ibrahim....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...