BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, July 18, 2011

Anak Mahathir Nak Jatuhkan Najib?


Perkara pertama saya nak cakap selepas baca kenyataan anak negarawan terulung adalah "KEPALA BUTOH LU MARINA" 

Katanya nak dapatkan sokongan kita kena berbaik-baik dengan semua orang. Tengok Pak Lah yang cuba mengamalkan sikap terbuka berbaik-baik dengan Anwar Ibrahim?

Apa jadi dengan Pak Lah? Semua pihak menyerang kiri-kanan dan yang paling mustahak bapa kamu sendiri pun menyerang tindakan Pak Lah ini!!

Anak negarawan terulung ini mungkin terlupa bahawa kesenangan kemewahan yang dia dapat hari ini adalah daripada hasil UMNO. Marina kepala butoh majoriti rakyat Malaysia yang saya jumpa mengatakan apa yang ada di Malaysia ini adalah peninggalan era Tun Mahathir Mohammad.

Marina kepala butoh tidak mungkin mengeluarkan kenyataan ini sekiranya bapa beliau masih di kerusi empuk Perdana Menteri di Putrajaya. Saya berani katakan Marina tidak akan berani bersuara mengkritik BN sekiranya bapa beliau masih menjawat jawatan sebagai Presiden UMNO.


Namun ada beberapa persoalan yang bermain di fikiran saya, selepas menyaksikan bagaimana Tun Mahathir Mohammad menyerang kerajaan pimpinan Pak Lah dahulu. Saya tiba-tiba terfikir adakah kroni Mahathir sedang merancang satu agenda untuk menjatuhkan kerajaan pimpinan Dato Seri Najib Tun Razak pula? 

Perkara ini tidak mustahil, rekod lampau telah mengesahkan bagaimana tumbang kerajaan pimpinan Pak Lah sehingga gagal mengekalkan majoriti 2/3 di Parlimen gara-gara serangan bertali-arus Tun Mahathir bersama anaknya Mukhriz Mahathir kepada kerajaan pimpinan Pak Lah ketika itu. 


Tetapi untuk membuat tuduhan begini saya mungkin sudah 'melukakan' hati golongan pecinta Tun Mahathir yang kebanyakkan mereka merupakan sahabat-sahabat saya malah ramai sahabat blogger juga pantang jika ada pihak yang mengkritik Tun Mahathir. 

Maaf Marina kami masih kuat menyokong kerajaan pimpinan Najib Tun Razak malah saya rasa rakyat juga bersama-sama kami. Kami tidak pernah menafikan jasa bapa kamu, namun terimalah hakikat bahawa era bapa kamu sudah berlalu.

Sebagai bukti kami rakyat Malaysia bersama dengan kepimpinan Najib Tun Razak terimalah beberapa keping gambar untuk tatapan Marina kepala butoh!

Semalam ada satu program Unit Media Baru di Hotel Putra, pada akhir majlis itu turut disertakan kempen mengumpul tandangan untuk menyokong Yang di Pertuan Agong dan kerajaan BN di bawah pimpinan Dato Seri Najib Tun Razak!
Opss.. Marina kempen ini bukan UMNO yang buat, tapi Persatuan Veteran Tentera Melayu!!


Dato Ahmad Maslan menurunkan tandatangan beliau di banting sebagai menyokong Najib Tun Razak!





Dato Ahmad Maslan menyeru supaya kita teguh bersama BN

Marina Mahathir terimalah hakikat bahawa era bapa kamu sudah berlalu, sekarang adalah masa Dato Seri Najib Tun Razak memimpin kerajaan BN. Kami percaya kepada kebijaksanaan Dato Najib Tun Razak dan kami juga tidak pernah gentar dengan BerSHIT!

Ataupun Marina kepala butoh ada hati nak jadi Menteri?

Kesian anak punya angkara bapa terpalit sekali.


YY : Tun Mahathir agaknya kecewa ke tidak dengan tindakan anak beliau ini?



12 comments:

Bro Jinggo said...

Apa mencarut carut ni double y? tak baik sebut barang sendiri... lain kali cakap FUCK U je... Keh keh keh!

Double Y said...

Maaf.. jarang mencarut dalam tulisan.. ini minah yg sudah mau monopose sudah lebey.. :)

Anonymous said...

kau boleh kutuk marina tapi kau jgn kutuk tun .. sbb yg salah hanya anak dia..(Tunku Kudin)

Anonymous said...

Marina bercakap macam betina sundal, cakap melalui lubang PUKI dia kot?Apa nak jadi betina seorang ini?

Double Y said...

Terima kasih atas nasihat sahabat Tunku Kudin.. :)

Anonymous said...

Maintenance tinggi ......projek dady kasi x lagi maka meroyanlah minah ni.

Anonymous said...

Ulasan yang baik tapi tak perlulah maki memaki, kita hanya letakkan diri kita setaraf dengan gengster pkr dan dap, tak lupa juga kaki fitnah pas puss piss tu..

saya pun sokong DS Najib dan arwah ayahnya Tun Razak...Ramai yang DENGKI denga DS Najib, maklumlah kalau tak, tidak Melayu lah namanya.

Sama2lah kita doakan kesejahteraan beliau, dilindungi Allah swt agar dapat mentadbir Negara dengan sebaik mungkin, Amin!

Double Y said...

Anonymous July 18, 2011 3:13 PM

Maaf.. terbawa-bawa perangai pas pis pus..

Terima kasih atas peringatan.. tq bro..

zahirsyabin said...

Double Y

Tak tengok ke komen Tun M, yg ada benda yang Marina buat dia tak setuju

mhmd Baden Powell said...

dari entri nie, nampaknya marina perlu cuba try test pakai tudung pulak... cakap mcm orang bodoh.. sesama terlibat dalam demonstrasi jalanan dan mengingkari titah..

Anonymous said...

Nak kata apa pun si marina ni tak kisah.. memang dia dah jauh tersongsang.. tapi jgn kaitkan Tun dlm hal anak dia ni... marina ada otak sendiri ... dia dah buat pilihan.. kita ni jgn kaitkan Tun dlm hal ni.. rapatkan barisan kita.. jgn dok sibuk kroni2 sesama sendiri...

Abbas Ali Hussain said...

Kepala butoh kau yy bangsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...