NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, July 15, 2011

Israel Laknatullah Mula Burukkan Malaysia Gara-Gara BerSHIT

Laporan akhbar yahudi laknatullah pada 9 Julai

Memang benar dakwaan ramai pihak BerSHIT mendapat dana daripada pihak asing untuk menggerakkan satu perhimpunan haram yang mana tujuan utama mereka adalah untuk memburukkan imej negara di mata pihak luar.

Laporan The Jerusalem Post pada 9 Julai lalu boleh dijadikan asas untuk kita mengatakan bahawa ada pihak tertentu yang menjalin kerjasama dengan pihak yahudi untuk menyerang Malaysia dari sudut ekonomi.

Laporan ringkas mereka yang disiarkan pada 9 Julai tempoh hari cuba menakut-nakutkan para pelabur luar supaya tidak melabur di Malaysia kononnya situasi di Malaysia tidak stabil dan selamat gara-gara perhimpunan BerSHIT tempoh hari.

Berapakah jumlah yang dibayar oleh pihak tertentu kepada wartawan Jerusalem Post untuk memburukkan Malaysia? Siapakah yang dilihat mempunyai hubungan akrab dengan pihak Israel?

Cuba teka siapa tokoh pembangkang yang mempunyai hubungan baik dengan yahudi laknatullah?

Adakah PAS akan berbangga kerana telah mendapat rakan baru untuk menjayakan agenda menjatuhkan kerajaan sekarang? 





YY : Aneh Israel yang tiada hubungan diplomatik dengan Malaysia tiba-tiba memainkan isu BerSHIT... agenda jahat sedang berjalan nampaknya...

2 comments:

Anonymous said...

Memang la depa seronok buat benda-benda ni. nak buat macam mana, yang berkuasa pun bangang dan yang berarak pun bodoh. Dah tu apa nak sibuk kalau orang lain ketawa... Mat Sibuk.

Anonymous said...

itulah UMNO igin menutup keaiban diri sendiri dgn menuduh org lain yg melakuknnya...mna fakta dan penyatan yg lain yg dpt mmperkuhkakuhkan tuduhan anda.,adakah dgn hnya memaki hamun org lain dpt mmperkukuh tuduhan anda??fikir2kanlah wahai insan...jgnlah berfikiran terlalu kolot...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...