NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, July 8, 2011

BerSHIT 2.0 Tukar Lokasi di Saat Akhir


Maklumat yang diterima sebentar tadi mengatakan bahawa pertubuhan haram BerSHIT telah menukar lokasi perhimpunan bertujuan untuk mengelirukan pihak berkuasa.

Daripada hasil maklumat yang diterima ada yang mendakwa kumpulan BerSHIT bertindak menukar lokasi perhimpunan mereka ke Stadium Melawati dan Batu Caves. Ketika menulis artikel ini saya menerima satu sms berbunyi :
"Kat tmn melewar, ada lebih kurang 5 ribu org dgr ceramah. Skrg penceramah chegubard. Skrg sudah ada 30 ribu orang PAS sekitar ibukota. PAS anggarkan 150 ribu akan turun esok utk bersih 2.0"
Nampaknya puak BerSHIT dilihat langsung tidak mematuhi arahan pihak berkuasa malah dilihat sengaja cuba untuk mencetuskan kekacauan kepada rakyat Malaysia.

Harap pihak berkuasa segera memantau situasi di Taman Melewar sebagaimana sms yang saya terima tadi, sama ada betul atau tidak itu soal kedua. Yang penting pihak berkuasa harus bertindak sebelum tiba jam 2.00 petang esok!

Jadi esok kita akan ke Batu Caves atau Stadium Melawati.. kita serbu, kita terjah puak Islam yang berTuhankan kafir laknatullah!!

5 comments:

Anonymous said...

BarangSiapa tolak BERSIH...samalh dgn tolak Islam

Hmpunan BERSIH adlah utk tgakan KEBENARAN. Islm adlah BENAR. Islam prjuangkan yg benar.

Prjuangn BERSIH mmbwa kebenaran. Setiap yg benar adalh prjuangn Islam...
Brangsiapa yg menolak BERSIH adlah menolak ajran Rasululah. Menolak Rasulullah adalah menolak Islam.

Brangsiapa yg menenentang Himpunan bersih adalah sama dgn menentang Allah.

YAB Tuan Guru selalu ingatkn kita semua jangan menolak Allah. Biar Umeno saja yg tolak Rasul..menentang Allah..tetpi Tuan Guru akan pertahankn Rasul...akn pertahn Allah.

dari al Baihaqi daripada Ibnu Abbas rahuma (hadith marfu') di mana Rasulullah saw bersabda mafhumnya " Barangsiapa yg berpegang kepada sunnahku di waktu ummatku sedang rosak maka untuknya ganjaran seratus mati syahid" Juga dari riwayat at Tabrani daripada Abu Hurairah ra meriwayatkan Rasulullah saw bersabda "Maka untuknya ganjaran seratus mati syahid"

YAB Tuan Guru tlh pesan banyok kali...jgn mati sia2 kerana sokong Umeno UPCO..lbih baik mati syahid kerana ganjran pahala yg banyak.

Kalw kita pergi himpuan bersih kerana Allah..dpt pahala...klaw kita kena tangkap..dpt lagi pahala di niaya oleh polis...klaw kita mati akn ditmpatkn di syorga yg khos utk org yg mati syahid.

YAB Tuan Guru sudah sebuk bnyak kali...UMeno-UPCO tdak boleh bawa kita ke syorga...hanyak bawak setakat lubang kubur saja..

Sumber: http://terunapondoktimur.blogspot.com/2011/07/barangsiapa-tolak-bersihsamalh-dgn.html?showComment=1310138830868#c572591642186

Double Y said...

Suruh tukang tulis artikel di blog yg disertakan di atas oleh Anon mengucap semula... ni la jadi kalo bertuankan sosialis.. :)

Anonymous said...

Islam tdk menyeru umatnya utk melakukan satu perbuatan yang akan menyusahkan orang lain hanya sekadar untuk kepentingan diri sendiri..... Ini bukan islam ajaran rasul nabi Muhammad s.a.w. Ini ajaran Arwah OSAMA BIN LADEN dan Al-Qaeda!

Anonymous said...

FATWA POLITIK NIK AJIH YANG MENYESATKAN , NIK AJIH PEMBAWA AJARAN SESAT . APA HUKUM AJARAN SESAT ?

Anonymous said...

Siapa lah yg keluar fatwa kata
"Brangsiapa yg menolak BERSIH adlah menolak ajran Rasululah.Brangsiapa yg menenentang Himpunan bersih adalah sama dgn menentang Allah."
Nik Ajis ke Adi Awang..tak pun Mat Sabun...tp aku rasa fatwa ni dr tok guru yg paling besar Khalifah Lim Guan Egg dan Ustazah Ambigila.
dah sah sesat dan menyesatkan... patutlah mamat PAS yg pakai topeng yg kuar dlm surat kabar tu kata turun dari Temerloh sbb berjuang utk jln ALLAH..ada fatwa baru rupanyer..

Maaflah kepada empunya komen ni sbb byak pinjam tulisan wak ang...
dari al Baihaqi daripada Ibnu Abbas rahuma (hadith marfu') di mana Rasulullah saw bersabda mafhumnya " Barangsiapa yg berpegang kepada sunnahku di waktu ummatku sedang rosak maka untuknya ganjaran seratus mati syahid" Juga dari riwayat at Tabrani daripada Abu Hurairah ra meriwayatkan Rasulullah saw bersabda "Maka untuknya ganjaran seratus mati syahid"

sebenarnya kalau kita teliti komen tu dari atas sampai bawah "umatku sedang rosak" itu sebenarnya puak-puas PAS..berpegang kepada fatwa yang menyesatkan dan menjadikan janji syurga sbg gula2 untuk mendapat sokongan.

PASti dpt ganjaran status mati syahid dan balasan syurga ke kalau ikut pemimpin yg sah-sah dan terang-terang dari dulu sampai sekarang nak memurtadkan orang islam mcm Ambigila tu..

so kepada wa-imma sesapa pun..berfikirlah menggunakan kepala otak dan bukannya kepala lutut..atau kepala lain..

-darth vader-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...