BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, July 9, 2011

Terkini : Sah Lokasi BerSHIT di Stadium Melawati.

Jalan Syed Putra Kuala Lumpur
Selamat Pagi & Salam 1 Malaysia,

Suasana terkini sekitar Jalan Syed Putra masih sunyi dan kelihatan lengang, masih tiada kelibat individu, kumpulan kecil yang mencurigakan dari malam tadi. Nampaknya maklumat yang diterima kami semalam 80% tepat bahawa BerSHIT pindah lokasi ke Stadium Melawati atau Batu Caves.

Namun rakan blogger Media Permatang Pauh melaporkan bahawa pihak polis ada menyerbu hotel-hotel murah sekitar ibuta kota malam tadi yang menyaksikan beberapa lelaki disoal. Dimaklumkan malam tadi kebanyakkan lelaki dari pantai timur yang berjanggut seciput, berserban (orang PAS la ni) disoal-siasat oleh polis.

Bayangkan jika keadaan darurat? Ini baru jalan dilencongkan dah sunyi sepi!!

Ada dari mereka yang ketika disoal oleh pengawai polis mengaku dirinya sebagai Mujahid dan bakal syahid jika ditakdirkan meninggal dalam perhimpunan BerSHIT nanti.

Kah..Kah..Kah..

Chegubard dalam twitternya semalam menulis beberapa budak beliau berjaya menyelamatkan diri dari serbuan pihak polis dengan terjun dari tingkat 14 tanpa sebarang kecederaan.

Kah.. Kah.. Kah..

Maaf tak sempat nak 'screen shot'.

Baiklah saya terpaksa bersiap untuk ke Batu Caves sebelum itu saya terpaksa singgah ke pasar Chow Kit sekejap untuk membeli beberapa biji kelapa.


YY : Kerap sangat guna masjid jadikan tempat untuk berdemo, cuba test guna kuil ke, tokong ke, pagoda ke, wat siam ke. Apa kata korang...?

2 comments:

Anonymous said...

Dikhuatiri harga kelapa akan naik mendadak pagi kerana permintaan daripada puak BERSHIT yang akan keBatuCaves untuk menyuci diri kan dengan memecah kelapa sebelum memulakan demo.

Double Y said...

Hahahaha! sekali sekala berjenaka pagi2 ni seronok jugak kan bro Anon July 9, 2011 8:17 AM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...