BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, July 22, 2011

Eksklusif : BerSHIT Import Orang Asing dan Luar KL Untuk Meriahkan Demo?


Nombor mykad terpaksa di'sensor' bimbang ada pembaca guna buat loan Singer.. kikikiki


Ini adalah beberapa individu yang ditahan PDRM dalam Ops Padam Bersih 2.0 yang berlangsung pada 9 Julai 2011 yang lepas.

Rakaman ini mendedahkan bahawa ada warga dari Indonesia turut menyertai demontrasi haram mereka. Manakala rata-rata yang lain adalah dari negeri Pantai Timur.

Paling ramai datang membanjiri ibukota adalah dari negeri Terengganu dan Kelantan. Totok PAS adalah yang paling ramai dipergunakan oleh BerSHIT. Tapi Nik Aziz tak kelihatan sebab seronok bercuti di luar negara.

Pengikut yang bodoh sajalah yang dok melalak tempoh hari.

Mereka kata Patriot import bangla nak cukupkan korum, tak mengapalah bangla yang join Patriot tempoh hari Bangla yang sayangkan Malaysia dan jenis bersyukur dapat tinggal di Malaysia. Totok Nuar Jubor yang tak reti bersyukur ini tiada gunanya kita melayan mereka dengan baik.

Balik-balik kita yang kena gigit semula,  contohnya  PDRM dilabelkan sebagai zalim selepas menghidangkan mereka nasi briyani gam.

Kalau zalim baik dalam tahanan di PULAPOL dipijak para tahanan ini tapi PDRM jenis berhemah. Mereka hanya bertindak menggunakan kekerasan bila mereka diprovokasi.

buat baik dengan Bangla lagi bagus dari buat baik dengan totok Bro Nuar Jubor ni.

Rakaman ini mendedahkan PENDEMO HANTU membanjiri ibu negara kerana warga kota rata-rata menolak satu perhimpunan yang bakal menyusahkan dan merugikan mereka.



YY : Perhimpunan yang betul-betul aman, budak-budak berhimpun kat sekolah je...

5 comments:

Anonymous said...

IC Merah pengundi hantu PR kut bro..

Ha ha ha..

Keris 7 Lok said...

ni standby list pengundi hantu PR ke?..hehe

tvtrimatra said...

Korang kena tanya Ambiga.. kahkahkah..

montanna said...

Applicants for a guaranteed payday loans should submit his bank account. The main reason for this is that after the final approval of the application of the debtor, the creditor may transfer the funds directly to your account.

Anonymous said...

I do accept as true with all of the ideas you have presented
to your post. They're very convincing and will certainly work. Nonetheless, the posts are very quick for beginners. Could you please prolong them a little from next time? Thanks for the post.
http://www.youtube.com/watch?v=DJ2xpbRrPBI&feature=youtu.be
Feel free to visit my webpage ; runescape gold generator 2011

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...