BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Sunday, July 10, 2011

Blogger PAS Celaka Biarlah Baharuddin Pergi Dengan Tenang...

Gambar Harakahdaily
Satu cerita versi ala-ala Memali sedang direka skripnya oleh PAS sekarang ini ekoran daripada kematian Baharuddin semasa demontrasi semalam. Kita sedia maklum laporan awal semalam mengatakan Baharuddin meninggal akibat sesak nafas akibat terhidu gas pemedih mata.

Hari ini versi berbeza muncul, anak saudara arwah Baharuddin mendakwa empat tulang rusuk serta gigi bapa saudaranya patah. Manakala seorang blogger PAS menggunakan gambar orang lain untuk mempengaruhi pembaca.

Beliau menggambarkan bahawa individu yang mengimamkan sembahyang mereka semalam adalah Baharuddin. Bullshit!! Baca di SINI

Blogger barua ini cuba menipu tapi bodoh. Untuk makluman arwah Baharuddin meninggal di sekitar KLCC tetapi gambar yang digunakan oleh blogger celaka ini adalah di sekitar Puduraya buktinya lihat ini :


Perhatikan papan tanda "PUDU HOTEL" yang berwarna merah di belakang!

Penulisan penuh dengan Allahukabar, pujian kepada Allah tapi tidak malukah menipu pembaca dengan niat menimbulkan kebencian orang ramai terhadap kerajaan? Nik Aziz mendidik supaya menipu untuk memenangi hati pembaca ke wahai blogger wwwkelate.blogspot.com?

Sebagai menghormati kematian arwah, saya minta penulis tersebut tarik balik artikelnya. Kerana dalam gambar tersebut bukan arwah Baharuddin!

Biarlah arwah pergi dengan tenang kita yang hidup ini berbanyak-banyaklah berdoa agar arwah ditempatkan di kalangan orang beriman..

Nasihat saya kepada blogger lahanat jangan memalukan orang Kelantan dan kembali kepada Qada & Qadar.


YY : Al-fatihah buat arwah Baharuddin..

6 comments:

Anonymous said...

400 orang Ahli Bar Council sudah tawarkan khidmat, dan saya harap jangan kecewakan mereka sebab ini lah peluang bagi mereka untuk bagi khidmat kapada rakyat yang amat merlukan pada ketika ni.Ambiga snediri bolih pimpim 400 orang ahli Bar Council sebab proses di mudahkan olih media letronik,gambar digital, smart phones dan juga twitt.
Seterus permohona bolih bermula dengan satu atau banyak laporan polis yang di sokong olih bedahsiasat yang bertauliah dan mohon juga judicial review dan seterusnya dengan inquest,sementara menimbang permohonan untuk RCI.
Takziah kapada keluarga mereka yang terlibat.
arjuna waspada
changkat lobak

Anonymous said...

salam semua..

biasalah puak puak haramjadah ni kan suke putar belit.Dak org ckp jgn pergi perhimpunan haram..tapi mereka pergi juga...akibatnya tanggung sendiri.Pas tu lak pandai putar belit cerita...entahlah melayu...bila kita maki bangsa kita sendiri.bolehlah marah....tapi bangsa lain di sanjung lak.....

Anonymous said...

Alhamdulliah mati/jalan dah sorang penyokong hindu, jangan mati ikut hindu ok lah. sempat menucap nama hindu tu ke?

Muhammad Azli Shukri said...

salam bro, sudah dipaut...

Anonymous said...

Kat mana mulianya kematian manusia ini.Kenapa nak disanjung atau diperbesar besarkan.

Kalau mati masa menentang Yahudi bolehlah diterima.Ini mati bersama Hindu yang telah berjaya memurtadkan seorang Islam.Jadi apa cerita.

Jadi untuk seterusnya jangan ada sesiapa nak berlagak lebih pandai.Kerana ianya akan mengundang lebih banyak komen yang pahit.

Janggut Putih

Anonymous said...

Saya difahamkan allahyarham meninggal kerana sakit jantung.

Redalah dgn ketentuan ALLAH.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...