NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, July 30, 2011

S.Gobikrishnan Gedeber, Terus Cabar Melayu UMNO Dengan Gelaran Anjing


Ini antara percakapan biadap seorang keling paria di laman twitter, manusia biadap yang berketurunan keling paria yang merupakan kasta paling rendah jika di negara asal mereka India. 



Nampaknya keling paria tidak sedar diri ini perlu belajar bagaimana cara untuk berpolitik secara matang.

Dua hari lepas dua blogger pro kerajaan  ada menulis mengenai kebiadapan keling paria ini di dalam blognya. SINI dan SINI

Hari ini keling paria ini masih lagi bersikap RASIS, biadap dan kurang ajar.



Selain mengelarkan gelaran 'anjing' kepada semua orang UMNO yang tidak bersependapat dengan dia, keling paria ini juga kerap kali menghina Melayu dengan mengatakan bangsa Melayu itu suka main anak sendiri. 

Bahasa mudahnya 'kongk** anak sendiri'.

Sikap rasis keterlaluan yang ditunjukkan oleh keling paria lahanat ini tidak boleh diterima sama sekali, pengguna twitter pro kerajaan pun tidaklah baik sangat tetapi mereka tidak tweet secara keterlaluan atau perkara-perkara yang melibatkan perkauman.

Nampaknya anjing keling paria ini perlu belajar bagaimana cara hendak berpolitik secara matang dengan Nik Nazmi Pengarah Komunikasi PKR.

Tidak pula KELING PARIA ini berani panggil kami 'ANJING UMNO' ketika saya bersama Armand dan beberapa pemuda di hadapan pintu audotorium ketika forum anjuran Sinar Harian tempoh hari.





YY : Jom 'anjing-anjing' UMNO kita pergi berkenalan dengan 'sahabat' PARIA kita ni...

4 comments:

Anonymous said...

cakap lebih tak guna bro !!

Orang jenis bukan untuk dilawan tweet

tapi dilawan dengan .........

lu paham paham la bro

Gua Banyak Guni Free

Anonymous said...

kasi guni jek ini org..IC jek biru...
akai x dak...

Anonymous said...

gobi goblok ....

Anonymous said...

Dia berani selama PAS dan PKR melayu yang menjadi hamba dan anjing DAP. kita Ingat nama dan orangnya GOBI KRISHNAN, bila mereka bubar kelak kita tengok siapa yang akan jerit ayoyoyoyoyo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...