NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, August 6, 2011

Semoga Allah Lindungi Anak Chegubard

Chegubard, anak (Che Nur) dan Isteri (berbaju pink)
Semalam kami dimaklumkan oleh saudara Anuar Mohd Nor (umno reform2) bahawa anak Chegubard berada di hospital dan selamat menjalani pembedahan membuang ketumbuhan di dalam bahagian kepalanya.

Lalu hari ini saya bersama Pengerusi Unit Media Baru Tun Faisal Ismail Aziz dan Kulaan Niring sempat melawat anak Chegubard di HUKM Cheras untuk bertanyakan khabar.

Dari apa yang saya lihat Alhamdullilah anak beliau kini sihat dan ceria walaupun baru lepas menjalani satu pembedahan di bahagian kepalanya.

CheNur ceria menerima hadiah patung 'Angry Bird' dari Tun Faisal Ismail Aziz

Dari apa yang diberitahu oleh Chegubard sebentar tad, mungkin anaknya dibenarkan keluar wad hari ini. Syukur semuanya selamat bro...

Turut berada di wad pada waktu itu adalah suami Nurul Izzah dan dua anak mereka, Chegubard kelihatan terkejut menerima kunjungan kami. Mungkin beliau tidak jangka akan menerima lawatan daripada rakan-rakan yang berbeza ideologi politik.

Maaf la bro... kami datang secara mengejut, apa pun sebagai saudara sesama Islam kami mendoakan agar anak kecil beliau CheNur sentiasa sihat dan dilindungi Allah S.W.T


YY : Kita bukan macam orang PAS asyik mendoakan kecelakaan orang je.. Chegubard dalam politik gua  tetap nak balun lu bro.... Hahaha....

8 comments:

MymassaVoice said...

Bro..keratan akhbar utusan yang ada ambil artikel dari blog Double Y ada dekat MyMassa. Sudi-sudikan meng'copy' dan buat frame. Tahniah.

Yuseri Yusoff said...

Hahaha... gua beli paper semalam sekali tertinggal kt kedai makan...

Frame tu nak gantung kt dinding ke bro.. Hahahaha..

hafiz said...

Terbaik

Macam ni kita nak

Dot said...

semoga anaknya cepat sembuh, InsyaAllah.

Dot said...

tahniah double y!
gumbira mendengar berita! teruskan usaha menggoncang pr sepanjang masa!!

Anonymous said...

Salam Ramadhan buat Chegubard n famili. Akak doakan semoge Allah lindungi sikecil comel ni dan meminta agar dia segera sembuh. Semoge dia berade dalam keadaan sihat walafiat menjelang raye nanti.

Anonymous said...

Salam Chegubard. Saye ni mmg anti AI dan penentang kuat PR dari azali. Saye sentiase ikut blog Chegu. Saye x nak komen banyak, tapi saye harap chegu ambil ikhtibar dari bencane yg menimpe keluarge chegu ni.

Alhamdulillah, anak chegu selamat menjalankan pembedahan. Tapi saye ingin syorkan chegu jgnlah buat cerite2 dongeng lagi. Tak baik. Allah sekarang bagi balasan secara tunai. Kesian anak chegu. Dia x bdosa....

Anonymous said...

Saya doakan anak Chegubard cepat sembuh. Saya pasti Cheubard sangat sayang kepada anaknya dan sebagai bapa, akan akan berbuat yang terbaik untuk anaknya.
Pernahkah Chegubard terfikir bahawa sokongan dan perjuangan Chegubard dengan PR, (dalam masa jangka panjang), akan menggelapkan masa depan anak Chegubard sendiri.
Perasaan sayang Chegubard kepada anak dan perjuangan Chegubard untuk PR ternyata bertentangan antara satu sama lain.
Jangan menzalimi serta menggadaikan masadepan anak-anak sendiri. Fikirkanlah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...