NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, August 25, 2011

Khalid John Samad vs. PapaGomo - Perangkap 'Cap Ayam' Sedang Dibina PR?






Semalam blogger PapaGomo telah menegur saya di atas entri saya DI SINI atas rasa hormat kepada PapaGomo yang mana beliau adalah salah seorang yang memberikan semangat untuk saya memulakan blog dahulu. Saya ucapkan terima kasih kepada PapaGomo kerana menegur saya secara terbuka dan cakap 'direct to the point'.

Petang tadi terbaca laporan bahawa Khalid 'Jon' Samad seorang pejuang sejati gereja telah mengemukakan satu cabaran terhadap blogger PapaGomo supaya memberikan maklumat dirinya untuk memudahkan beliau meneruskan 'perjuangan' menyaman blogger PapaGomo atas pendedahan dokumen serbuan ke atas gereja DUMC tempoh hari.


Jika diperhatikan  ini bukan satu cabaran, sebaliknya satu perangkap untuk membuatkan PapaGomo tampil mendedahkan identiti dirinya. Mungkin Khalid 'John' Samad fikir PapaGomo sebodoh pengikut-pengikutnya. 

Wahai Khalid 'John' Samad jika benar kamu ingin berjuang menyaman PapaGomo sepatutnya kamu sendiri berusaha mendapatkan maklumat-maklumat diri blogger tersebut bukan bertindak membuat cabaran bodoh yang mana muslihat kamu sebenar adalah untuk memerangkap PapaGomo.

PapaGomo sudah mengatakan beliau tidak gentar untuk berhadapan dengan mana-mana pihak di mahkamah ekoran pendedahan yang dibuatnya, oleh sebab itu jika kamu di pihak yang benar mana berusahalah sendiri mendapatkan maklumat yang kamu inginkan. 

Itu baru dinamakan perjuangan, bukan dengan meminta individu yang kamu ingin saman mengemukakan maklumat diri yang mana jika disahut 'cabaran' bodoh kamu ianya ecara tidak langsung memudahkan kerja-kerja kamu. 

Oleh itu saya melihat langkah pertama 'peperangan' PapaGomo dengan Khalid 'John' Samad sebenarnya sudah dimenangi oleh PapaGomo. Khalid 'John' Samad yang tiada kredibiliti setakat ini kerana masih gagal mengemukakan proses saman terbabit. Hahahaha!

Khalid 'John' Samad semua bloggers yang terlibat mendedahkan dokumen tersebut tetap memegang pendirian mereka dan sanggup berdepan dengan sebarang tindakan undang-undang, cabaran yang dibuat ini sebenarnya cuba menutup isu bahawa kamu merupakan salah seorang dalang yang menghalang MBPJ dari menyita gereja berkenaan bukan?

Sekarang ini tunggu kamu sahaja bertindak. Takkan orang yang hendak disaman pula perlu 'jilat' kamu dan berkata  "ini nombor ic saya...ini alamat saya... ini nama sebenar saya... tolong saman saya yer..".  Ini 'bunuh diri' namanya wahai Khalid 'John' Samad yang tolol.

Jika PapaGomo gagal menyahut 'cabaran' kamu, maka PapaGomo dilihat seorang bloggers penipu dan ini adalah matlamat sebenar Khalid 'John' Samad, secara tidak lansung kredibiliti PapaGomo sebagai bloggers paling digeruni pembangkang buat masa ini akan terjejas.

Buat PapaGomo usah dilayan kegilaan Khalid 'John' Samad, ianya hanyalah perangkap yang dirancang supaya identiti sebenar terdedah dan selepas ini mudahlah mereka 'memusnahkan' karakter PapaGomo.


YY : Tetap teguh di belakang PapaGomo atas dasar perjuangan...kawan tetap kawan...

6 comments:

Anonymous said...

Dia fikir Gomo bodoh mcm dia kut. hihihi

Anonymous said...

Sy ttp sokong PAPAGOMO!

Aku Peduli Apa @ APA said...

Salam bro.
Eluklah kalau bro akui kesilapan entri lalu.Macam saya kata dalam komen lalu..kita ni orang baru dalam dunia blogging.Eluk kita dengar teguran otai otai ni.

Satu yang tak patut kita buat ialah menyerang sesama blogger.Setiap blogger disamping pro kerajaan mereka juga ada masaalah peribadi dengan seseorang pemimpin.Macam APA allergic dengan Pak Lah.

Setakat ini tak ada blogger otai yang tegur APA kerana menghormati masaalah peribadi APA dengan Pak Lah.Walaupun kadang kadang serangan APA pada Pak lah tak menguntungkan BN.

Tapi atas rasa hormat sesama blogger diaorang biarkan APA merapu.Tapi perjuangan kami tetap sama.Begitulah juga APA terhadap blogger lain baik yang otai mahupun yang baru.Masing masing berhak berkarya mengikut syle masing masing tanpa perlu terikat dengan mana mana pihak.

Harap bro jangan kecil hati dengan komen panjang lebar APA.

Selamat Hari Raya

Anonymous said...

Kalid Biol Samad dah dibaptiskan ketika demo Bersih..

Kepalanya sudah gila & koyak bertanda 'T' lambang pengorbanan orang yang sudah beragama Dapigs..

Dipercayai juga
Nik Najis, Hj Hadi, Tuan ibrahim, Yusof Rawa, Fuziah saleh Mat Syabu dll.. sudah meninggalkan Islam & menyembah Dapigs sebagai Tuhan..

leman decaprio said...

untuk perhatian khalid samad... nama sebenar gomo adalah... MAISARAH BINTI OSMAN!! i/c number & adress lu cari sendiri la kan ramai balaci2 PRabak dalam SPR/JPN!

YY said...

Bro A.P.A,

Tak pernah berkecil hati dgn semua rakan bloggers... kita satu kapal biasalah kalo bertekak sekali sekala...

Hahahah selamat hari raya bro..

Raya jgn lupa pergi rumah PakLah.

Kikikiki...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...