BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, August 17, 2011

Saman PapaGomo - Bukti PR Yakin Sistem Mahkamah Malaysia Adil


Semalam saya dimaklumkan bahawa si Khalid Gereja Samad mengadakan satu sidang media untuk mengemukakan saman terhadap blogger no.1 pro kerajaan sahabat saya si PapaGomo, ini semua kerana pihak Pakatan Rakyat dikatakan gelabah dengan pendedahan PapaGomo di laman blognya KLIK SINI

Si Lathefa Kooya mengatakan blogger PapaGomo selalu memainkan berita fitnah di dalam laman blognya, tapi sayang dalam banyak-banyak perkara yang didedahkan oleh PapaGomo hanya isu dokumen ini yang berani disaman oleh Pakatan Rakyat.



Saya percaya PapaGomo ada bukti-bukti lain untuk menyokong dakwaannya berhubung perkara yang didedahkan dalam blog beliau tempoh hari. Mustahil PapaGomo bertindak memainkan sesuatu isu kecuali beliau memiliki bukti-bukti yang sahih.

Jadi demi menghormati undang-undang negara dan hak individu dalam Pakatan Rakyat yang juga berstatus warganegara Malaysia walaupun kerja mereka hendak jahanamkan negara dari dulu sampai sekarang, biarlah mahkamah yang menentukan siapa benar siapa penipu dalam kes dokumen yang didedahkan tempoh hari.

Mereka dok canang kebebasan bermaklumat, jangan halang sebarang maklumat yang hendak disampaikan di dalam internet, mansuhkan semua akta berhubung penyebaran maklumat banyak lagilah mereka tuntut dalam kebebasan bersuara.

Tapi kini mereka sendiri mengharapkan akta-akta ini dan peruntukkan undang-undang yang ada di Malaysia untuk menyelamatkan tengkuk mereka yang kini sudah terkulai dan hanya menunggu masa untuk putus dan bercerai dari badan sahaja. 

Agaknya bila mereka nak saman PapaGomo berhubung video seks dan gambar 'kemaluan' Anwar Ibrahim yang ditayangkan oleh PapaGomo di laman blognya?

Kenapa takut untuk kenakan tindakan undang-undang kes video seks yang turut dimainkan dan didedahkan dalam blog PapaGomo?...nampak sangat siapa betul siapa salah dalam isu video seks Anwar Ibrahim.

Alhamdullilah pintu kedutaan Turkey belum digegar oleh PapaGomo untuk bersembunyi sebagaimana Anwar Ibrahim lakukan.

Hahahaha....



YY :JPN apa kamu buat sehingga seorang mualaf terpaksa keluar/masuk Islam gara-gara kesilapan jabatan kamu? Tungguuuuuuuuu..........




3 comments:

Hidden Blogger said...

"blogger no.1 pro kerajaan..."

Pergh!!! Terbaeek punyer ayat!!!! Wak Tun Pesal (WTF..) no komen ke? Ato masih tidur lagi mcm Pak beLAH?

Jadi blogger kena berani... berani dikritik dan mengkritik. Bukan mcm sesetengah blogger tu... main 'moderate-moderate' lagi...

Anonymous said...

ni yg aku tak faham kepala otak bloggers, kadang2 depa balun sama sendiri... tp bila sahabat seperjuangan menghadapi rintangan mereka kembali bersatu & support satu sama lain.

semangat korang mmg lain mcm! good luck utk lu orang semua.

Anonymous said...

Nak adil mcmana yg putar belit, melingkupkan sistem kehakiman kita ni bukan puak2 dapigs jugak ke?...dari bapak ke anak cucu semua jd loyar!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...