BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, August 11, 2011

#BersihStories : Din Sharpshooter Sokong Suhardi 'kaki skodeng' Saman Bloggers - Kikikiki...

"In Sweet Memory Suhardi Mat Isa - Al-fatihah"
Hahahaha....

Sebelum saudara meneruskan bacaan artikel ini apa kata kita sedekahkan Al-Fatihah terlebih dahulu kepada 'arwah' Suhardi Mat Isa yang dipercayai 'meninggalkan' Malaysia sekejap sebelum muncul membuat pengakuan sebagaimana disiarkan oleh Berita Harian di S.I.N.I

Setelah lebih sebulan berlalunya demontrasi BerSHIT Suhardi Mat Isa yang telah kembali waras setelah mereng selama 7 hari gara-gara terkena gas pemedih mata menyatakan hasrat ingin mengambil tindakan saman terhadap beberapa bloggers pro-kerajaan yang dikatakan memanipulasikan gambar 'kematian' beliau.

Saya jenguk blog SharpShooter si pemfitnah tegar yang tewas dalam kes fitnah DS Utama Rais Yatim penulis blog fitnah ini meletakkan dua buah video yang dipercayai ingin disaman Suhardi Mat Isa dan salah satu klip video tersebut adalah dihasilkan oleh kru 'TVTRIMATRA'.


Sungguh tidak dijangka video yang dihasilkan oleh blogger 1peluru telah memberi impak yang besar dalam hidup Suhardi Mat Isa. Hahaha...

Jom layan lagi sekali BerSHIT Blockbuster untuk tahun 2011 :



Namun dalam kenyataan yang dikeluarkan oleh 'kaki skodeng' ini beliau masih tunggu masa yang sesuai untuk bertindak menyaman beberapa orang penulis-penulis blog pro-kerajaan. Sekalung tahniah juga buat saudara Sharpshooter pemfitnah tegar kerana cuba untuk menaikkan semangat Suhardi 'kaki skodeng' untuk menyaman bloggers pro-kerajaan.

Sharpshooter tak puas hati sebab dia kena saman sampai melutut merayu minta dikurangkan jumlah RM300k yang perlu dibayar kepada DS Utama Rais Yatim sebagaimana diarahkan oleh mahkamah. Tanpa sokongan bloggers Sharpshooters tak mungkin Suhardi 'kaki skodeng' mampu bersemangat semula setelah 'gila' selama 7 hari.

Hahahaha...

Dia kata nak saman bloggers yang manipulasi gambar dia, tapi dia terlalu bodoh kerana pihak yang memanipulasikan gambar beliau adalah bloggers dari kalangan mereka sendiri. Nak saman klip video yang dihasilkan ini sebab kononnya masa kejadian diterbalikkan.

Wahai kakanda Suhardi 'kaki skodeng' masa diterbalikkan, dilajukan, dipendekkan itu bukan persoalan. Satu soalan mudah untuk kamu jawab adalah bagaimana kamu boleh pengsan 'mati' dalam dua keadaan yang berbeza iaitu satu dalam keadaan tangan terikat manakala selepas menjerit "sakit-sakit" kamu 'mampos' sekali lagi dengan keadaan tangan yang tidak terikat,itu motif yang kami tunjukkan!

Nasihat saya secara ikhlas sempena bulan Ramadhan yang mulia ini buat kakanda Suhardi 'kaki skodeng' tak perlu tunggu lama-lama. Saman saja yang mana kamu rasa perlu, kerana itu hak kamu sebagai rakyat Malaysia.

Walaupun bloggers yang bakal disaman kelak mungkin muflis, bankrap dan sebagainya. Hakikat yang kamu harus terima sepanjang hidup kamu adalah. "SELURUH RAKYAT MALAYSIA SUDAH TAHU & SEDAR KAMU SEORANG PENIPU!!!".

Nama kamu Suhardi Mat Isa mungkin boleh dipahatkan di muzim sebagai penipu paling popular sepanjang perhimpunan jalanan diadakan di Malaysia.

Hahahaha....


YY : Video cabuk yang ditonton oleh hampir 18k orang pun mereka dah gabrar... . Hihihihi...




4 comments:

Anonymous said...

Go..go YY & 1peluru... aku suka layan video korang. Teruskan usaha hasilkan kreatif video yg mcm ni.

Bingai @ Bangang said...

tumbs up!
teruskan perjuangan

Anonymous said...

ada duit ke nak saman blogger pro bn.nampak gaya macam org miskin shj suhardi ni.

Anonymous said...

Sape kata Haji Kelonsot tu miskin, kaya beb... kalau tak masa kan berbini dua... tapi kesian kene asap sket blh mereng 7 hari... kah kah kah kah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...