NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, August 17, 2011

Teresa Cock Serbu Masjid vs. JAIS Periksa DUMC yang Mana Lebih Biadap?


Diktator tua cina paling rasis di Malaysia bertindak menghina Umat Islam dengan menyamakan tindakan JAIS melakukan pemeriksaan ke atas gereja DUMC sebagai tindakan ala Gestapo.

Cina paling celaka dalam sejarah negara ini sebenarnya takut jika Melayu Islam itu bersatu, jelas dalam isu murtad ini DAPig nampaknya telah mempelekehkan serta menghina orang Melayu, kenyataan beliau juga begitu biaDAPdengan menulis umat Islam fobia tentang murtad, Islam dikategorikan jenis serbu rumah ibadat penganut agama lain?

Agaknya si tua Nik Aziz dengan Hadi Awang TERLUPA untuk menerangkan hukum-hakam Islam kepada DAPig berhubung hukuman dalam Islam jika seseorang itu murtad.

Puak bodoh dan dungu yang ada dalam PAS dok puji kata DAPig semakin faham Islam sejak berkawan dengan mereka. Tapi tindak-tanduk DAPig sehingga ke hari ini tiada satu pun menunjukkan mereka faham Islam walaupun telah menghafal bermacam Surah dan Hadis untuk memperbodohkan ahli PAS dalam ceramah mereka. 

Wahai Si Ba** Lim Kit Siang adakah tindakan sopan-santun JAIS ini kategori 'merempuh' rumah ibadat orang lain secara membabi-buta sebagaimana lu yang suka menyondol tidak kira masa unker?




Wahai Lim Kit SIAL... mari sini gua tunjuk contoh sama lu apa macam cara-cara menyerbu rumah ibadat agama lain ala Gestapo. Contoh paling mudah, paling dekat paling ideal rujuk video di bawah :




Hello... ini kes sudah minta maaf sama orang Islam belum?

Tindakan merempuh masuk masjid semata-mata untuk menjayakan demontrasi lagi biaDAP jika hendak dibandingkan dengan tindakan penguatkuasa JAIS yang dipaparkan dalam video, puak bodoh bahlul PAS buta perut sangat kenapa?

Bukti dah ada dikemukakan bahawa wujudnya kegiatan memurtadkan umat Islam masih hendak berdolak-dalik apa punya SIAL cina lahanat bernama Lim Kit Siang ini?

Tahniah diucapkan untuk PAS, agama dihina tak apa, bangsa dihina tidak mengapa yang penting UMNO rebah. Kenapalah politik Malaysia dianugerahkan sebuah parti yang bodoh, dungu, bangang macam parti PAS.

Sanggup ketepikan kepentingan agama Islam demi kepentingan kerjasama politik yang mereka jalinkan.

Menurut blog BigDog 'provokasi' baru ke atas Umat Islam sedang dirancang oleh DUMC pada 2-4 September ini KLIK SINI


YY : Unker Lim lu tulis artikel kasi babi baca sajalah!!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...