BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, August 8, 2011

Identiti Betina Ba** Puk**** Makcik Hajjah Sitt Al Wuzara didedahkan!!!

Maaf tajuk agak kasar.... tapi sudah di'sensor'.

Apa kejadah Marina dengan betina ni?
Akhirnya identiti betina ba** puk**** yang menghina Baginda Rasullulah S.A.W telah didedahkan oleh kumpulan hackers yang menggelarkan diri mereka 'GaySec'.

Betina ini telah lama bertindak menghina Islam, menghina Ayat-ayat Suci Al-Quran dan membuat tafsiran Al-Quran ikut kepala hotak dia yang sudah biol.


Antara terjemahan Ayat Al-Quran yang dibuatnya adalah dalam paparan skrin di bawah :


Kami percaya betina ini akan cari pelbagai alasan untuk menafikan bahawa identiti serta gambar yang didedahkan oleh kumpulan 'GaySec' ini adalah dirinya. Suka atau tidak pihak berkuasa kena siasat identiti betina ini.


Opss... betina ini merupakan salah seorang penyokong pembangkang. Itu dapat dinilai dari apa yang diluahkan di laman blognya di SINI

SKMM & Cybersecurity kami tak mahu hanya sekadar blog betina ini sahaja ditutup, kami mahu betina ini ditangkap. Selebihnya terserah kepada orang bijak agama untuk menguruskan akidah betina ini.

Selebihnya klik pergi baca di S.I.N.I




YY : Tahniah anak-anak muda 'GaySec' -- Isu JAIS serbu Gereja kawe kata Dr. Asri tak cerdik... nanti kawe posting pasal Kebengongan Dr.Asri...

5 comments:

Che Armad said...

Maklumat lengkap Makhluk Lahanat Makcik Hajjah Sitt AlWuzara didedahkan satu-persatu...

Rujuk entri ini:
http://che-armad.blogspot.com/2011/08/isu-panasss-identiti-makhluk-lahanat.html

YY said...

Tq bro...

anti bohmau said...

tuan double y,

ambo pun dah dapat tahu psl betina ni hujung minggu baru ni dari salah satu laman fb yg dia pautkan. berikut apa yg dia pertikaikan tentang Islam. konon2 nak tunjuk diam maha bijak mengatasi AlMalikulQuddus tp nampak sgt jahat dlm kejahilan & kebodohannya:


"Arlene
i would not say which religion. I believe there's a bigger picture here we need to deal with. I feel trap coz it's ok for ppl to use religion to justify their discriminative & injustice means, use god for' supernatural' practices, use islam (in our country) to place the people in the well of ignorance.

Personally i've nothing against religion, so as it's a personal right, rather than state law. I don't mind if individuals want to cover themselves with stupidity and ignorance, it's their right to do so. But what resented me the most is, they assume everyone have to follow the same rule, no excuse. Worst is race became religion itself. it's like apartheid in South Africa or Jewish ( Gypsy & other minorities) segregation in WW2 Germany. While the Malays are also controlled by the Syariah law and Islamic department. So what's the difference we are from North Korea or other dictatorship nation??

Values in religion is no more need, as forms and rules dictate our lives. That's the main reason why I am strongly against religious law/state. To me any law should be equally apply to all, with justice and rationality, not based on some sacred books. Sometime i feel values in religion are only used when a person wants to convert another person or during festive season. But in our day to day lives, people still live in ignorance, lack of basic values, degraded science for superstitious beliefs, and would follow blindly the saying of their religious leaders/ religious doctrines (eg, it's ok to jail a model for drinking a glass of beer @ it's ok to capture ppl eating during Ramadhan @ it's ok to peeping lovers @ it's ok to disrespect the non-muslim's religious temple. To them as long as they pray enough, god will entitle them to 'heaven'. That's blind faith.

My stand is, atheism can only be freely practiced, if we strive for the separation of state and religion. And with atheism, we can achieve more for our nation, esp for science, technology and humanity (yes, even moral values), as we are uphold rational thinking in our actions. (well, most of the developed countries have majority of it's citizens as atheists or agnostics or secular"

kesian makbapak dia!! dapat anak sesat lagi menyesatkan!!

dlm fb tu jugak ada ramai anak2 muda lelaki & perempuan yg ikut murtad; secara terang2 mrk mengaku begitu!

Na'uzubillah....

aljinannas said...

jangan kesian pada mak bapak si laknatullah ni...mereka la yang mendidik dan mengasuh anak sampai jadi orang yang tidak mahu mengaku adanya Tuhan Pencipta.

Melayu Raya said...

Ambil tindakan keatas si murtad ini.Pihak JAKIM tunggu apa lagi?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...