NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, August 17, 2011

#Murtad #DUMC & Hajjah Sitt Al-Wuzara - Peluang Terbaik PAS Bentangkan Hukum Hudud?

Komen biadap di FMT pada 12 Ogos yang lalu

Astagfirullah... kenapalah golongan ini semakin berani dan biadap menghina Islam dan Nabi Junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W sehinggakan komen begini biadap dilepaskan oleh pengendali portal Free Malaysia Today (FMT) yang kita tahu merupakan portal pro pembangkang.

Islam hari ini dihenjut-henjut oleh golongan yang anti Islam, malah mereka tidak lagi secara bersembunyi menghina, mencaci dan memperlekehkan ajaran Islam mereka kini melakukannya secara terbuka. Kebebasan penggunaan internet telah menjadi pihak ini semakin berani mencabar kesabaran umat Islam.

Komen biadap yang disiarkan di laman FMT :
"10th Commandment: EZAM THE FROG....Muslim convert to christian. This shows that the teaching of Islam is not right....islam is a fake religion.Your allah BABI MOHAMAD is a rapist...holly man doesn't married to 4 wives..does not encouraged jihad....islam doesn't practice and teach his followers the 10th commandment like the christian does....read through our holly bible and understand what are the 10th commandment is all about....just wonder how your babi mohamad looks alike....how come until now nobody show the photo of him....Islam are worshipping stone....EZAM..."BURN YOUR HAIRY WIFE PUSSY"

(Alih Bahasa: EZAM SI-KATAK...Muslim murtad kepada kristian. Ini bukti ajaran Islam tidak betul....islam agama palsu. Allah BABI MOHAMAD seorang perogol...insan warak tidak akan kahwin 4...tidak menggalakkan jihad....islam tidak amal dan ajar pengikutnya 10 prinsip macam kristian...bacalah bibel dan fahami 10 prinsip itu...bagaimana agaknya rupa babi mohamad...kenapa sampai hari ini tidak ada gambar dia...Islam sembah batu...EZAM..."BAKAR BULU KEMALUAN ISTERI KAMU").
Kenyataan ini melampau, biadap serta mengguris hati umat Islam, pihak FMT dikatakan menarik balik komen ini setelah mendapat teguran dari blogger Islam pro-kerajaan Firdaus atau nama twitternya @firdyfire iaitu pengendali blog www.apanama2020.blogspot.com 

selanjutnya baca di blog YB Zul Nordin

Kewujudan puak pelampau agama ini semakin menjadi-jadi sekarang, kita dikejutkan dengan individu murtad yang menggelarkan dirinya Hajjah Sitt Wuzara dan saya pernah menulis kewujudan kumpulan murtad di laman facebook yang turut disokong oleh pemimpin-pemimpin pembangkang termasuk yang beragama Islam baca DI SINI  dan pendedahan 1peluru KLIK SINI

Orang PAS hendak berjihad sangat? Inilah peluang kamu untuk buktikan bahawa kamu benar-benar berjuang berlandaskan hadis maklumlah UMNO dah lama 'kafir' yang Islam hanya PAS sahajalah.

Buktikan bahawa Hudud masih lagi ada dan akan terus diperjuangkan oleh PAS, dalam kes murtad di Selangor sukacita saya ingatkan PAS mengenai satu Riwayat Bukhari :
"SESIAPA YANG MENUKAR AGAMANYA (MURTAD) MAKA BUNUHLAH DIA"
Murtad adalah hukum hudud ke-6 dan dalam Islam hukuman bagi mereka yang murtad adalah bunuh! Mengapa Khalid Samad Gereja tidak mahu melalak mengenai hudud? Mengapa Nik Aziz tidak mahu bertempik mengenai hudud?

Inilah masa terbaik untuk PAS buktikan bahawa murtad berlaku dek kerana UMNO yang menolak hudud, bertempiklah, melalaklah wahai PAS bahawa kamu sebuah parti yang perjuangkan hudud! Buktikan kepada kami perjuangan kamu tidak pernah berubah waima kamu kini menjadi 'keldai' DAP sekalipun!

Murtad dalam kata lainnya adalah keluar agama, kenapa Islam memerintahkan orang yang murtad itu dibunuh?

Tidak lain adalah kerana kecenderungan yang tinggi golongan yang telah murtad ialah mereka akan mengeji agama (asal) Islam dan memuliakan agama yang baru dianutinya. Samalah dengan Hajjah Sitt Wuzara, kumpulan facebook Murtad's in Malaysia & Singapore dan 12 orang yang ditahan di DUMC tempoh hari, keadaan inilah yang tidak dibenarkan Islam.

Perbuatan menghina fahaman penganut agama lain adalah satu perbuatan yang sangat-sangat zalim dalam konteks negara Malaysia yang dihuni oleh masyarakat berbilang kaum dan agama. Ini perbuatan yang tidak boleh dimaafkan sama sekali! Tiada sebarang kompromi!

Jadi PAS inilah masa sesuai untuk kamu buktikan segala apa yang kamu katakan lebih 20 tahun di Kelantan yakni Hudud! Hudud! Hudud!


Agensi Penguatkuasa Gagal ?

Bila agaknya pihak tertentu mampu membawa individu-individu yang terbabit mencaci dan menghina Islam ke muka pengadilan, supaya ianya menjadi pengajaran orang ramai?

SKMM dilihat gagal memainkan peranan mereka, apa yang mereka mampu lakukan adalah :



Tu dia... dia sibuk cari pengendali yang tulis berita tidak betul mengenai produk Simply Siti, Starbucks dan Secret Recipe. Tapi tidak wajar 100% mereka dipersalahkan memandangkan jumlah penyiasat yang ada dalam SKMM hari ini hanyalah..... (malu nak sebut) tidak selari dengan peredaran masa yang mana akses internet semakin luas dan canggih tapi jumlah penyiasat di SKMM hanyalah seramai... kalau tulis mahu diketawakan oleh rakyat Malaysia.

Yang anehnya bila 'big boss' mereka ada kes dengan seorang Penghulu Blogger sungguh pantas tindakan pihak SKMM ini menangkap, merampas laptop milik blogger otai tersebut. Tapi dalam kes murtad dan hina Islam sehingga hari ini tiada seorang pun dibawa ke muka pengadilan. WTF?...

YB Zul Nordin menganggap perbuatan pelampau ini sebagai pengisytiharan perang kepada kita umat Islam. Saya menyokong penuh kenyataan YB Zul Nordin, jika puak bangsat ini terus-menerus mempersendakan ajaran dan kesucian agama Islam jangan salahkan umat Islam jika tindakan sendiri terpaksa diambil oleh kami.

Mujur bulan puasa mengajar kita erti kesabaran...

Pihak tertentu bertindaklah....

Orang Islam sudah hilang sabar....



YY : YB Zul kata "Don't test our patience. You will live to regret it!!!"


4 comments:

RR said...

rais yatim sibuk karaoke... skmm hancus!

Anonymous said...

Rais tgh kira duit yg dia menang dgn Sharpshooter kut. :p

Anonymous said...

kafir sedar bahawa mokmin tak akan caci balik kafir yang mencaci mereka. itu termaktub dalam kitab suci.

namun perbuatan kafir berkenaan tetap salah disisi undang-undang mana-mana negara. kebiadaban berkenaan tak boleh pula dibiarkan berterusan.

justeru pihak berwajiblah yang sepatutnya memainkan peranan aktif bagi mengekang kebiadaban kumpulan yang keras kepala sebegini.

apabila dilaksanakan bukanlah bermakna pihak berwajib jadi pembela mokmin tetapi ia seumpama melaksanakan tanggung jawab yang universal sifatnya -- menjaga keharmonian dunia.

Anonymous said...

Kerajaan Negeri Nk Buat Sesuatu Perlu Dipersetujui Oleh Kerajaan Pusat ~ Harap Maklum~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...