NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Saturday, July 9, 2011

Siapa 6 Repoter Asing di Bawa Ke Hotel Oleh Pemimpin BerSHIT?


Ini maklumat yang diterima daripada sumber yang sahih dimana pada jam 12.45 tengah hari tadi berlangsungnya satu sidang akhbar yang diadakan di hotel Hilton.

Dalam sidang akhbar yang diketuai peliwat negara Anwar Ibrahim Wan Azizah. Nurul Izzah, Sivarasa, Latheefa Koya, Saifuddin Nasution, Lim Kit Siang, Anthony Loke, Siew Fook, Fuziah Salleh dan Xavier Jeyakumar tadi turut dihadiri oleh 6 orang wartawan asing yang turut dibawa naik ke bilik khas.

Sidang media bertujuan mengalih perhatian lembu-lembunya yang berada di jalanraya dihadiri oleh 15 penyokong terdekat sahaja.

Tindakan pemimpin PKR membawa naik 6 wartawan asing ke bilik khas secara rahsia besar kemungkinan bertujuan untuk meminta wartawan-wartawan ini mengeluarkan cerita buruk mengenai sistem demokrasi di negara kita. Taktik ini biasa digunakan oleh mereka sebagaimana dalam perhimpunan BerShit pada 2007.

Namun saya pecah perut melihat lembu BerSHIT yang berhujan di bawah dari awal pagi sedangkan pemimpin mereka bersilang kaki di dalam hotel 5 bintang. Selain itu majoriti penyokong BerSHIT dari pemerhatian saya adalah Melayu.

Di mana suara kaum India, Cina yang mewakili rakyat? Yang ada hanyalah pemimpin-pemimpin tertinggi mereka, yang bawahan saya lihat semuanya Melayu.

Melayu berotak lembu macam pengikut PAS dan PKR memang mudah diperbodohkan.


YY : Semakin jelas ada ejen asing yang menyumbang dana kepada BerSHIT 2.0

1 comment:

Anonymous said...

Kerajaan harus menyelidik siapa wartawan ini untok membersihkan imej negara dimata dunia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...