BLOG RASMI PPIM

NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Monday, February 3, 2014

"Saya Mohon Agar Semua Pihak Buang Video Itu" - Rayu Keluarga Wanita Dalam Klip Mustapha Ali


Tengah hari tadi saya menerima satu emel memohon agar saya membuang satu klip video membabitkan Mustapha Ali yang heboh diperkatakan ketika kempen PRU13. Menurut individu tersebut, dia adalah ahli keluarga terdekat wanita dalam klip berkenaan :


Petikan emel tersebut :

"dear yousoff,this woman in this video is..... please i beg you in the name of allah to please remove this video ill pay you anything u want..please she want to commit suicide and the kids are very sad..please yusoff, help save a life in allahs name i beg you...i am mohammed..this is my number.......please i beg you..this is the link"
Bagi mengesahkan perkara tersebut, saya menghubungi nombor telefon yang ditinggalkan - terbukti individu tersebut adalah ahli keluarga terdekat dengan wanita dalam klip berkenaan.

Justeru, atas rasa tanggungjawab dan demi masa depan anak-anak mereka saya berbesar hati menurunkan klip tersebut dari akaun Youtube saya.

Saya juga menyeru sahabat-sahabat yang turut menyiarkan klip berkenaan agar turut membuang klip tersebut demi kebaikkan semua pihak terutama anak-anak kepada ahli keluaga wanita berkenaan.

Cukuplah dengan pendedahan klip berkenaan, kerana majoriti percaya lelaki dalam klip tersebut adalah Mustpha Ali.

Mohon jasa baik semua sahabat menurunkan klip berkenaan, demi kebahagiaan wanita tersebut bersama anak-anak mereka.

Semoga Allah membalas jasa baik anda semua...

21 comments:

Anonymous said...

Please remove it, cukuplah kasihan kpd anak-anak mereka. Thumbs up to you YY!

Anonymous said...

Mudah sungguh YY di tipu... dah kena bayar oleh pihak keluarga tu ler tu...

Anonymous said...

Mana boleh remove bro..nnt umno xde modal la nak guna dlm pru nnt.kita mesti guna isu seks semaksima mungkin.harap isu seks ni dpt mengatasi kesan kenaikan harga barang dan ketirisan kerajaan.

Anonymous said...

Cukup cukup sudah....cukup sampai disini saja

Anonymous said...

Patut kuga tu merayu pada mustafa ali. Bukan pd hang. X pon merayu pd pas. Pas kene bersihkan nama perempuan tu. Sapa yg tau mustafa keluar masok hotel kalo bukan org pas sendiri.

Anonymous said...

Remove je lah YY! Totok PAS tak akan percaya sebab Ularmak dia orang kata video tu besi!

Anonymous said...

Orang pas mana ada percaya video macam ni, walau pun benda tu berlaku kat depan mata diorang, diorang tak kan percaya..... kecuali nik aziz/hadi cakap betul, betul lah tu, nanti mat sabu naik presiden pas depa akan ikut cakap mat sabu.

Apocryphalist said...

Ada kata suruh turunkan video tu. Ada kata suruh biarkan.

Saya ada cadangan yang sungguh bernas di sini.

Apocryphalist

Anonymous said...

ahlul syorga berkata kata.....#riak dan #bebal...lol

Anonymous said...

Ler.. Yg buat seks ang x marah plak? Memang babi cibai la ang ni barua!! Marah semua skali la kalau nak tunjuk baik sial

Yuseri Yusoff said...

Terima kasih di atas pandangan semua. :)

Maha Missa said...

Tak bertanya dulu ke siapa lelaki dengan si wanita tu ????

Anonymous said...

keluarga stopa ali munapik tu tk merayu2 plak mintak turunkan video tu kot bini die nk bnuh diri ke tkpun anak2 die nk terjun sungai?

opsss tak2.. ketrunan PAS ckp video adalah BESI.. buatlah zina depan video 1 juta kali pun.. hadi bongok ckp besi.. nik najis ckp itu aib... nnt di mahsyar nnt jawab lah depan Allah dua ekor ini subahat dgn pelaku maksiat..

redho dgn maksiat sama dosa dgn org yg buat maksiat tu!!

Botak Chinn said...

TERUS TERANG MANA2 PARTI AKU X SOKONG

TAPI DALAM KES NI YG BERSALAH PUN DA TERIMA BALASAN SETIMPAL....
SBGAI UMAT MUHHAMAD TERAGUNG...DELETE JE TERUS RECORD LM TU...
APA KEBAIKKAN MENGAIBKAN ORG...SEDANGKAN AIB KITA SENDIRI PUN KITA X TAHU

Anonymous said...

Biar bersyarat. She has to come clean to declare the truth about the sex video with Mr.X. Rakyat will eventually forgive and forget her. Advice her to own-up to Syariah Court and accept the worldly punishment. Di akhirat will receive less punishment. Remember the case where the lady demand that she be "rotan" according to syariah? Insya'Allah her taubat will be accepted by ALLAH. For this lady, come out and tell the truth....pain and bitter, but ALLAH will accept your taubat.

Yuseri Yusoff said...

Maha Missa,

Dah tanya semua tu, cukuplah sy yang tahu hubungan dia dgn wanita berkenaan.

Anonymous said...

Buatlah apa yang dirasakan baik untuk semua pihak. Insyaallah , Allah itu maha mengetahui apa yang terjadi. Kesian kat wanita tu. Masa sedap dulu tak ingat pun nak bunuh diri. Bila dah ditinggalkan rakan sekatil dan didedahkan pulak di media maya, baru tahu langit tinggi rendah dan teringat anak-anak. Bertaubatlah dengan sebenar-benar taubat.

hablul yuzi said...

Thumbs up bro!

Anonymous said...

Apa beza naik atau turun? Ada totok PAS nak percaya? Stopa sampai rini pun masih VIP dalam PAS. Video tu tak da effect langsung laa..

gomo gi said...

kesiaaaaaaaaaaann !!! :D

Anonymous said...

Dengan puak ni..semua besi, vedeo di katakan besi, kalau batang masuk pungkoq depa pun tentu depa nafi...depa kata tu besi bengkok.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

University News Capital

University News Capital
Words Of The Young Minds

BNBBC

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors

Kelab Penyokong Siber The Red Warriors
Klik Untuk Ketahui Berita Terkini Pasukan The Red Warriors

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

Dari Kampus

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...