NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Thursday, July 21, 2011

Anjing Akan Jadi Wakil Rakyat Orang Melayu?

Hinanya orang Melayu di mata DAP sehingga mengeluarkan kenyataan bahawa jika anjing diletakkan sebagai calon dalam PRU-13 mereka tetap mampu memenangi pilihanraya dan mengambil alih tampuk pemerintahan negara.


Sudah banyak kali kita keluarkan artikel dan sebarang isu untuk menyatakan bahawa DAP ini sebuah parti yang biadap, namun masih ada yang terhegeh-hegeh mempercayai parti paling rasis dalam dunia ini disebabkan terpesona dengan alunan hadis yang dimainkan di bibir-bibir pemimpin DAP.

Akhbar Nanyang Siang Pau pada 18 Julai mengatakan anjing pun akan dipilih oleh rakyat sekiranya diletakkan sebagai calon dalam PRU-13 yang akan datang.

Tidak perlu mengulas panjang saudara yang beragama Islam boleh fikirlah betapa biadap, bongkak dan egonya parti haram jadah DAP ini.

Mungkin Nik Aziz dan Hadi Awang terlupa mengingatkan DAP bahawa anjing itu haram di sisi agama Islam, atau mungkin juga pemimpin DAP belum jumpa hadis yang perlu dihafal mengenai anjing?

Adakah anda orang Melayu Islam sanggup mewakilkan anjing untuk menjaga kebajikan anda sebagai rakyat?

Peristiwa 13 Mei berlaku pun sebab kebiadapan DAP ketika berarak meraikan kemenangan mereka.


DAP tidak pernah belajar dari sejarah!!




YY : Dua tiga hari ini saya fokus kepada rakaman video, jadi tak sempat mengupas panjang mengenai sesuatu isu. Ada banyak lagi rakaman eksklusif yang akan didedahkan..

5 comments:

Mael Hashim said...

Betul jugak. Dulu UMNO lebih banyak menang kerusi di Penang tapi kawan 'anjing' juga yang dipilih jadi KM.

Yuseri Yusoff said...

Sekurangnya Gerakan tak pernah biadap mcm DAP..

Jgn lupa takbir lepas Ngeh dgn Nga mengaji.. :)

Anonymous said...

Pemimpin DAP terang2an kata letak anjing pun mereka boleh menang. Gerakan tak pernah pula cakap sebegitu.

Tetapi anjing tu la juga hamPAS dan Melayu PKR akan pilih. UMNO akan tetap undi manusia bukannya anjing...

Anonymous said...

TAK PAYAH CITER BANYAK LA TUAN.TOLONG PROMOTE PAGES NI http://www.facebook.com/pages/Tan-Sri-Muhyiddin-For-Prime-Mininster/144293575649401

Terlalu banyak masalah membabitkan Pimpinan Tertinggi UMNO sekarang. Kenapa perlu pertahankan Pimpinan Tertinggi yang sebenarnya 'Lybility' kepada kita? Sebelum UMNO ditolak terus oleh Golongan 'Atas Pagar', lebih baik 'Pimpinan Tertinggi' berkenaan berundur secara Terhormat.

Ayuh bersama Gerakan 'M4PM' - Selamatkan UMNO,Selamatkan Malaysia'!

Yuseri Yusoff said...

Anon July 21, 2011 2:36 PM

InsyaAllah saya tolong promotekan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...