NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Friday, April 20, 2012

[INFO] : Memahami Implikasi #MansuhPTPTN Melalui Ilustrasi

Ada yang mengatakan kebanyakkan anak muda tidak gemar membaca perkara-perkara yang terlalu berat, anak muda kini lebih gemar kepada bahan yang berbentuk ringan atau berbentuk santai.

Mungkin bahan-bahan yang berbentuk humor di bawah boleh menerangkan kepada kita implikasi di sebalik pemansuhan PTPTN.

Ringkas, menarik dan berfakta :




Fakta yang perlu diketahui :


SUMBER

1 comment:

Anonymous said...

Bro...gua kat ptptn skrg nie....nak byr hutang abis semua...tp lu bygkan la....nak byr pun...dah sejam tunggu...gua tau la gua bersalah sbb x byr dulu...smpi kena blacklist....tp bila gua dah sedar....nak byr abis...sbb nama pun hutang....apabyg berlaku mengecewakan gua...dah la tunggu lama...gua bwk duit cukup2 je....ada pulak nak kena tambah duit guaman pulak...duit tu la...ini la..sian la kat gua....gua br je keje.....lambat sgt...gua tunggu lg 30 minit jer...kalau x setel gak..gua balik......ada ke kata x leh nak print....apa punya alasan la...baik gua lepak dataran malam nie...tension la...dah la ambik cuti nak setelkan... .camnie diaorg lyn gua....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...