NOTIS & PENAFIAN

Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : yuseriyusoff@gmail.com

Wednesday, April 4, 2012

BERSIH 3.0 AKAN DIADAKAN 28 APRIL 2012?


Electoral reform group Bersih announced today that a follow-up to its Bersih 2.0 march would be held on 28 April at Dataran Merdeka.The event titled "Duduk Bantah", or protest sit-in, will be held at 2pm that Saturday."Duduk Bantah" is intended to highlight the electoral reform group's demands for voter changes.The Bersih steering committee including co-chairpeople Datuk A. Samad Said and Ambiga Sreenevasan announced the event at a press conference this morning at Kuala Lumpur Selangor Chinese Assembly Hall here.
YY : Agaknya siapa yang akan diberikan peranan untuk memegang watak 'orang mati' pada kali ini.? Adakah NGO haram BERSIH akan kembali menggunakan khidmat lelaki dalam gambar di atas? Hahaha!

1 comment:

Unknown said...

Pakatan sentiasa cari alasan nak buat kecoh...

FLAT 4 TINGKAT KERINCHI - TAKDA RUMAH KE, MEMANG SENGAJA TAK NAK PINDAH, NURUL? Baca di sini..

http://apakecoh2.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

HOT MINGGU INI

Mesti Baca All Time HOT Artikel

RECOMMENDED

MACAM-MACAM ADO - [U,18SX,18SG,18PL]

News & Portal

Arkib Artikel Kawe...